  • 1. Data: 2006-01-09 05:18:21
    Temat: a jednak mozna wygrac nie wskazujac nikogo.
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3103789.html

    nie dawno byla dyskusja na podobny temat

  • 2. Data: 2006-01-09 08:59:00
    Temat: Re: a jednak mozna wygrac nie wskazujac nikogo.
    Od: Pav <n...@z...pl>

    yarek napisał(a):
    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,3103789.html
    >
    > nie dawno byla dyskusja na podobny temat

    A to dobre...bardzo logicznie ich załatwił ten facet;)

  • 3. Data: 2006-01-09 12:25:56
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A to dobre...bardzo logicznie ich załatwił ten facet;)

    Co wiecej, gdyby w trakcie sledztwa prokurator przesluchal kilka wskazanych
    osob wszystkie moglyby powolac sie na niemoznosc zeznawania przeciwko
    sobie - albo poklocic sie miedzy soba, ze "nieprawda, to ja prowadzilem tego
    dnia!" i nadal nie byloby mozliwosci wskazania, kto kierowal tym samochodem
    podczas wykonywania zdjecia ;-)

    W koncu sie wkurza i wszczepia nam chipy identyfikacyjne na wi-fi ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2006-01-09 18:05:01
    Od: ZauraK <n...@n...none>

    Tiger napisał(a):

    > W koncu sie wkurza i wszczepia nam chipy identyfikacyjne na wi-fi ;-)
    To wtedy zakarży się ich za usczerbek na zdrowiu! Wszak "GHz" są
    szkodliwe w takich ilościach. ;-P
    ZauraK