eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zwrot wadliwego towaru - pilne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2006-09-05 12:55:06
    Temat: Zwrot wadliwego towaru - pilne
    Od: "TanSid" <t...@g...pl>

    Witam

    Mam pilny problem, musze go rozwiazac jeszcze dzis, dlatego prosze o
    szybka pomoc odnosnie przepisu.
    Zakupilem telefon w legalnym komisie (sklep). Tel. byl lekko
    naladowany i to wystarczylo aby zalaczyc, brak mozliwosci
    sprawdzenia przy dzwonieniu. W domu okazalo sie, ze telefonu nie
    idzie naladowac, brak jakiejkolwiek reakcji.
    Potrzebny mi dokladny przepis (paragraf), ktory mowi o mozliwosci
    wzrotu zakupionego towaru jesli jest od wadliwy w momecie zakupu, a
    wada jest wada ukryta, nie mozliwa do sprawdzenia. Z tego co
    pamietam to taki sprzet moge oddac i odebrac pieniadze, a nie
    oddawac do naprawy. Zakup nastapil w piatek ubieglego tygodnia, dzis
    dopiero udalo sie dodzwonic do sprzedawcy.

    Z racji tego, ze nie moge znalezc konkretnego przepisu, a czas gra
    role, prosze o pomoc, sam nadal szperam moze w koncu trafie w tym
    ganszczu przepisow na wlasciwy.

    Dziekuje

    TanSid


  • 2. Data: 2006-09-05 13:00:07
    Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    TanSid napisał(a):
    > Potrzebny mi dokladny przepis (paragraf), ktory mowi o mozliwosci wzrotu
    > zakupionego towaru jesli jest od wadliwy w momecie zakupu, a wada jest
    > wada ukryta, nie mozliwa do sprawdzenia. Z tego co pamietam to taki
    > sprzet moge oddac i odebrac pieniadze, a nie oddawac do naprawy.

    nie do końca tak
    jeśli da się naprawić, to w zasadzie możesz żądać tylko naprawy
    art.8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - jeśli
    jest to sprzedaż konsumencka (definicja w art.1)

    KG


  • 3. Data: 2006-09-05 13:20:04
    Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
    Od: "TanSid" <t...@g...pl>

    kam wrote:
    > nie do końca tak
    > jeśli da się naprawić, to w zasadzie możesz żądać tylko naprawy
    > art.8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej -
    > jeśli jest to sprzedaż konsumencka (definicja w art.1)


    Dziekuje, zaraz zapoznam sie z ta ustawa.
    Mowisz, ze moge zadac naprawy, ale czy moge zadac zwrotu pieniedzy?
    (dwie wady ukryte w jednym telefonie, az strach pomyslec co jeszcze
    tam nie gra).

    TanSid


  • 4. Data: 2006-09-05 13:51:32
    Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "TanSid" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:edjtnh$7ei$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mowisz, ze moge zadac naprawy, ale czy moge zadac zwrotu pieniedzy? (dwie wady
    > ukryte w jednym telefonie, az strach pomyslec co jeszcze tam nie gra).
    >
    możesz złożyć pisemną reklamacje ze swoimi ządaniami - sprzedawca ma 14 dni na
    ustosunkowanie sie do nich

    Pozdrawiam


  • 5. Data: 2006-09-05 14:11:34
    Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
    Od: "TanSid" <t...@g...pl>

    gasper wrote:
    > możesz złożyć pisemną reklamacje ze swoimi ządaniami - sprzedawca
    > ma 14 dni na ustosunkowanie sie do nich


    Teraz juz wszystko wiem, artykul odnaleziony, zapoznalem sie,
    wszystko jasne.

    Dziekuje za pomoc.

    TanSid

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1