  • 1. Data: 2006-08-05 21:03:00
    Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni -
    > czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w

    Nie moze byc rozpakowany.

    > zafoliowane lub zapieczętowane w opakowaniu - czy zwrot towaru sprawnego
    > ale odpakowanego może być powodem odmowy zwrotu ? Czy firma Komputronik ma

    Slady uzywania moga byc powodem do odmowy zwrotu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2006-08-05 21:09:46
    Temat: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
    Od: Marek <x...@x...com>

    Witam,

[...]
    prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do klienta ??

    z regulaminu firmy komputronik.pl :

    "Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany),
    musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w
    szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów
    transportu, dodatkowych naklejek itp.).

    W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do
    klienta i z powrotem do firmy Komputronik wg pełnych stawek transportowych
    faktycznie ponoszonych przez Komputronik. Przy kalkulacji doliczane będą
    ewentualne dodatkowe opłaty związane ze specjalną dostawą (dostawa w
    godzinach wieczornych lub w sobotę) oraz potrącana wartość faktycznie
    zapłaconej usługi transportowej przez klienta.

    Na dzień 20.06.2005 koszt standardowej dostawy w jedną stronę wynosi 20 zł
    z VAT. W przypadku odesłania towaru klient ponosi opłatę w wysokości 40 zł
    z VAT + ewentualne opłaty za dostawę specjalną. Opłaty mogą ulec zmianie."

    pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2006-08-05 21:59:40
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Nie moze byc rozpakowany.

    Na jakiej podstawie? Art. 7. ust. 3. Ustawy o ochronie niektórych
    praw konsumentów mówi co innego:
    "(..) To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach
    zwykłego zarządu.(..)"

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 4. Data: 2006-08-05 23:32:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.08.2006 KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał/a:

    > Nie moze byc rozpakowany.
    [..]
    > Slady uzywania moga byc powodem do odmowy zwrotu.

    Wprowadzasz ludzi w błąd.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-08-06 00:41:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie moze byc rozpakowany.

    Kłamiesz

  • 6. Data: 2006-08-06 07:55:28
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Marek" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >Czy firma Komputronik ma prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do
    >klienta ??

    tak

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-08-06 08:16:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.08.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    > Użytkownik "Marek" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > tak

    Z czego to wynika?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2006-08-06 10:44:51
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > ale odpakowanego może być powodem odmowy zwrotu ? Czy firma Komputronik
    > ma prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do klienta ??

    Heh, z drugiej strony postaw sie w sytuacji sprzedawcy ;)
    Sprzet zwrocony zapewne pojdzie do dalszej sprzedazy, stad wzmianki o
    opakowaniu itp.
    Zwrot kosztow - tez logiczne, bo dlaczegoby ktos mial pokrywac
    'widzimisie' kupujacego.

    Ogolnie sprawa jest taka (abstrahując od przepisów) ze liczy sie
    odrobina dobrej woli z każdej strony i nie naciagania wszystkich na
    wszystko.

    Swoja droga bardzo mi Cię żal, że dokonałeś zakupu w tej niesamowitej
    firmie, w której nawet procesory naprawiają i ogólnie klienta mają
    głęboko w poważaniu...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    > --Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
    A co mnie to ;) Ja używam OE :)

  • 9. Data: 2006-08-06 11:47:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:eb4h66$cg1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Swoja droga bardzo mi Cię żal, że dokonałeś zakupu w tej niesamowitej firmie,
    > w której nawet procesory naprawiają i ogólnie klienta mają głęboko w
    > poważaniu...

    Naprawdę ? Ja mam dobre wspomnienia. Jest kilka niedociągnięć, ale jest ok.

  • 10. Data: 2006-08-06 12:19:52
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:
> [...]
    > opakowaniu itp.
    > Zwrot kosztow - tez logiczne, bo dlaczegoby ktos mial pokrywac

    Choćby z tej prostej przyczyny, że nie płaci czynszu za lokal, nie
    zatrudnia sprzedawców i klient nie ma możliwości zapoznać się z towarem
    na miejscu?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\