  • 1. Data: 2008-03-31 19:35:32
    Temat: Zwrot towaru kupionego przez Internet
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Czy jeśli kupię przez Allegro (opcja: Kup Teraz!), ale odbiorę towar
    osobiście i zapłacę gotówką przy odbiorze to czy w/g prawa przysługuje mi
    możliwość oddania towaru w nienaruszonym stanie w okresie przewidzianym
    przez prawo?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2008-03-31 20:00:12
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez Internet
    Od: "nrs" <d...@w...pl>

> [...]
    > osobiście i zapłacę gotówką przy odbiorze to czy w/g prawa przysługuje mi
    > możliwość oddania towaru w nienaruszonym stanie w okresie przewidzianym

    Tak.

  • 3. Data: 2008-04-01 19:25:05
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    nrs pisze:

    > Tak.

    NIE! jesli odbierzesz osobiscie - nie masz PRawa zrządac zwrotu gotówki.
    mozesz poprosic.

    ToMasz

  • 4. Data: 2008-04-01 20:20:50
    Od: Jacek_FH <s...@h...net.pl>

    Dnia 2008-04-01, ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> pisze:

    > NIE! jesli odbierzesz osobiscie - nie masz PRawa zrządac zwrotu gotówki.
    > mozesz poprosic.

    Regulamin Allegro:
    9.1. Umowa zostaje zawarta z chwilą zakończenia aukcji.

    ... czyli zdalnie i przez internet.

    Czy sposób zapłaty oraz dostarczenia towaru nie powinien tu być drugorzędny?

    --
    Jacek_FH

  • 5. Data: 2008-04-01 20:45:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    ToMasz pisze:

    > NIE! jesli odbierzesz osobiscie - nie masz PRawa zrządac zwrotu gotówki.
    > mozesz poprosic.

    nie jeśli kupił na firmę lub od zwykłego kowalskiego
    tak jeśli kupił od firmy jako zwykły kowalski, liczy się zawarcie umowy
    na odległość, sposób dostarczenia do klienta (pocztą, kurierem,
    karawanem lub gdy klient sam przychodzi jest nieważny)

    prosić można bo to ładnie i świadczy o kulturze ale nie trzeba :)