  • 1. Data: 2011-09-02 11:04:44
    Temat: Zwrot towaru
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Klientka kupila u mnie stroj kapielowy poprzez internet. Po otrzymaniu
    stroju prosila o zwrot bo cos jej sie nie podobalo. Odpisalem, ze nie ma
    problemu. Otrzymalem zwrot, a tam stroj bez foli, bez oryginalnego pudelka i
    bez metek. Napisalem, ze nie przyjme tego stroju w takim stanie i ze po
    wplaceniu 5 zl odesle go jej spowrotem. Klientka straszy mnie sadem i chce
    wysylac jakis przepis gdzie niby metki NIE SA wazne przy zwrocie do 10 dni.
    Twierdzi, ze stroj byl w foli (co jest bzdura) i ze zrobila zdjecia PRZED
    wyjeciem go z koperty.

    Ja uwazam tak. Klientka zalozyla stroj, pudelko wywalila, po czym miala
    jakies uwagi. Spakowala do koperty, wyciagnela aparat i teraz mnie straszy.
    Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie bronic przed
    nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?

    pozdrawiam
    MIX-NET

  • 2. Data: 2011-09-02 11:36:57
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "MIX-NET" <hk@.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > straszy. Co mi moze grozic jezeli sprawa pojdze gdzies wyzej i jak sie
    > bronic przed nie uczciwa klientka? Jej slowo przeciwko mojemu?

    Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
    tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o odciętych
    metkach nie będe wspominał).

  • 3. Data: 2011-09-02 11:43:36
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-02 13:36, Andy Niwiński pisze:

    > Tak krótko mówiąc, to może cie bodnąć. Z tymi 10-dniami to ma rację, ale
    > tylko w wypadku towaru, nieużywanego, oryginalnie zapakowanego (o
    > odciętych metkach nie będe wspominał).

    Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku
    oprogramowania i muzyki. :(

    --
    spp

  • 4. Data: 2011-09-02 13:13:51
    Od: <s...@a...pl>

    > Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku
    > oprogramowania i muzyki. :(

    Trochę przesadził, bo konkument zwracając ma zwrócić wszystko, a nie część
    zakupu.

  • 5. Data: 2011-09-02 13:21:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/2/2011 6:36 AM, Andy Niwiński wrote:
    > Z tymi 10-dniami to ma rację, ale tylko w wypadku towaru, nieużywanego,
    > oryginalnie zapakowanego (o odciętych metkach nie będe wspominał).

    taaa, swistak na urlopie.

  • 6. Data: 2011-09-02 13:56:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Sep 2011, spp wrote:

    > Z tm 'oryginalnie zapakowanym' to przesadziłeś. Tak to tylko w przypadku
    > oprogramowania i muzyki. :(

    Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania"
    (nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki?
    Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko".

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2011-09-02 15:24:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Hm... ale "oryginalnie zapakowany" a "bez oryginalnego opakowania"
    > (nawet pociętego lub rozerwanego) to chyba jednak dwa różne przypadki?
    > Ustawa nakazuje "zwrócić wszystko".

    A jak myślisz dlaczego odniosłem się tylko do tego 'oryginalnie
    zapakowanego"? ;)

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-09-02 15:56:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Sep 2011, spp wrote:

    [...]
    > A jak myślisz dlaczego odniosłem się tylko do tego 'oryginalnie
    > zapakowanego"? ;)

    A to odszczekuję i włażę pod stół :), aczkolwiek nie zawadziłoby
    dodać, że mowa o innym przypadku niż z postu zaczynającego wątek
    (klientka nie zwróciła opakowania, nawet w strzępach).

    pzdr, Gotfryd