-
1. Data: 2009-01-08 09:14:43
Temat: Zwrot pieniedzy za towar
Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>
Pytalem Was jakis czas temu o uszkodzona przesylke kurierska. Tak sie
zlozylo, ze towar, ktory byl w tej przesylce mial jakas usterke, ktora
wystapila w trakcie jego eksploatacji. Odeslalem go i w ramach gwarancji
przeprowadzono naprawe. Niestety po dwoch dniach uzytkowania wystapila ta
sama usterka. Sprzedawca powiedzial mi, zebym znow go odeslal a oni
naprawia, a jesli to sie powtorzy to wymienia na nowy. I tu moje pytanie:
moge zarzadac zwrotu pieniedzy w takim wypadku, czy sprzedaca za 3 razem
wymienia mi na nowy egzemplarz (z ktorym moze byc podobnie) i wszystko jest
ok? Po prostu ten sprzet wiecej czasu sprzedza w serwisie niz ja z niego
korzystam. Nie chodzi mi o pieniadze, chce miec dzialajacy egzemplarz ale
skad mam wiedziedziec, ze nowy nie bedzie posiadal wady? Na sprzet mam 24
miesiace gwarancji. Mozna takie wymiany ciagnac w nieckonczonosc?
Pozdr.
Ziomall
Najnowsze w dziale Prawo
-
Lotnisko Chopina w Warszawie - praktyczne wskazówki dla podróżnych
-
Realne korzyści arbitrażu, czyli dlaczego sąd polubowny jest lepszy od powszechnego
-
Odwołane oraz przekierowane loty z powodu mgły. Jakie prawa pasażera i obowiązki przewoźnika?
-
Co nowe prawo komunikacji elektronicznej oznacza dla e-commerce?