eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-02-05 05:52:15
    Temat: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!
    Od: "Paulina B." <p...@w...pl>

    W dniu 03-03-2003 zgłoszono zamówienie na usługę telekomunikacyjną pakiety
    internetowe-"pakiet nocny"(w godzinach: 24:00-8:00) oraz ustalono datę
    świadczenia usługi na 01-03-2003r.



    Następnie w dniu 09-06-2003 została podpisana umowa migracyjna w ramach
    której zamieniono pakiet "nocny" na pakiet "5"godzinny oraz ustalono datę
    świadczenia usługi na 01-07-2003r.



    W dniu zgłoszenia, tj. 01-12-2003 została podpisana następna umowa
    migracyjna w ramach której zamieniono pakiet "5" godzinny na pakiet "nocny"
    oraz ustalono datę rozpoczęcia usługi na 01-12-2003.



    (W BOK-a powiedziano mi, bym dodatkowo zadzwoniła na "błękitną linię" i
    zgłosiła migrację, co uczyniłam, a ponoć nie było konieczne, dowód: bilingi
    telefoniczne)...



    Dnia 16-01-2004r., TP S.A. wystawiła rachunek na kwotę 808,15 zł, nie
    uwzględniając zamówionego pakietu "nocnego" .



    W momencie zgłaszania reklamacji poprzez "błękitną linię" dowiaduję się, iż:

    1) data rozpoczęcia świadczenia to 1-01-2004r.

    2) konsultant BOK-a nie zachował minimalnego terminu tj. minimum 7 dni
    miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie usługi, czyli listopada.

    3) umowa prawdopodobnie zostanie unieważniona, ponieważ zawierała poważny
    błąd proceduralny i nie będzie obowiązywać również bieżącego (stycznia)
    miesiąca,

    4) pracownik "błękitnej linii" nie wie jednak jaka będzie decyzja TP S.A.



    Dokumenty, którymi dysponuję to kopie 3 umów zawartych z TP S.A., oraz
    bilingi wskazujące godziny połączeń z Internetem (24:00-8:00) oraz z
    "błękitną linią".



    Chciałabym się zapytać drogich kolegów i koleżanki, czego mogę się
    spodziewać po TP S.A. i w jaki sposób mogę się obronić przed ewentualnym
    negatywnym rozpatrzeniem tej sprawy.

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za okazaną pomoc.



    Paulinka :)

    Mój numer GG: 4875281



  • 2. Data: 2004-02-05 07:34:51
    Temat: Re: Zwracam sie do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!! (was: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 5 Feb 2004 06:52:15 +0100, na pl.soc.prawo, Paulina B. napisał(a):


    >
    > W dniu zgłoszenia, tj. 01-12-2003 została podpisana następna umowa
    > migracyjna w ramach której zamieniono pakiet "5" godzinny na pakiet "nocny"
    > oraz ustalono datę rozpoczęcia usługi na 01-12-2003.
    >

    > Dnia 16-01-2004r., TP S.A. wystawiła rachunek na kwotę 808,15 zł, nie
    > uwzględniając zamówionego pakietu "nocnego" .
    >
    >
    >
    > W momencie zgłaszania reklamacji poprzez "błękitną linię" dowiaduję się, iż:
    >
    > 1) data rozpoczęcia świadczenia to 1-01-2004r.
    >
    > 2) konsultant BOK-a nie zachował minimalnego terminu tj. minimum 7 dni
    > miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie usługi, czyli listopada.
    >
    > 3) umowa prawdopodobnie zostanie unieważniona, ponieważ zawierała poważny
    > błąd proceduralny i nie będzie obowiązywać również bieżącego (stycznia)
    > miesiąca,
    >
    > 4) pracownik "błękitnej linii" nie wie jednak jaka będzie decyzja TP S.A.
    >
    >
    >
    > Dokumenty, którymi dysponuję to kopie 3 umów zawartych z TP S.A., oraz
    > bilingi wskazujące godziny połączeń z Internetem (24:00-8:00) oraz z
    > "błękitną linią".
    >
    Jeżeli masz umowę *na piśmie* z datą rozpoczęcia usługi 1-12-2003 to TPSA
    nic nie może Ci zrobić.
    Nie ty a TPSA odpowiada za błedy swojego konsultanta. I ewentualnie do
    niego może wnosić pretensje.

    Ale jakie to typowe dla naszego momopilisty TPSA - za wszystko odpowieda
    klient - za błedy ich pracowników też.

    Radzę pisemnie odmówić zapłaty wystawionego rachunku i zgłosić formalną
    reklamację ( też pisemnie ). Zgłoszenie wyłącznie na 'Błekitnej linii" może
    być trudne do udowodnienia.

    Życzę powodzenia

    Mieczysław


  • 3. Data: 2004-02-05 07:45:09
    Temat: Re: Zwracam się do Was o pomoc w walce z TP S.A.!!!
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Paulina B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bvslnv$m3a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chciałabym się zapytać drogich kolegów i koleżanki, czego mogę się
    > spodziewać po TP S.A. i w jaki sposób mogę się obronić przed ewentualnym
    > negatywnym rozpatrzeniem tej sprawy.


    ponieważ w TPSA jest totalny bałagan, to większość reklamacji rozpatrują na
    korzyść klienta
    proponuję napisać pismo, w którym zwięźle zawrzesz swoje żądania, pismo
    wyślij poleconym na adres korespondencyjny lub zanieść do telepunktu (za
    potwierdzeniem odbioru na kopii)
    warto też poczytać przepisy na http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ i
    tam ewentualnie szukać pomocy

    poza tym poczytaj poradnik Instrukcja Obsługi TPSA
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,49621,18991
    06.html

    nie ma się co denerwować - ludzie w Błękitnej Linii naprawdę nie są niczemu
    winni, a osoby odpowiedzialne za bałagan i tak nie będą rozwiązywać Twojego
    problemu
    an spokojnie zgodnie z prawem pisz reklamacje i licz odsetki ustawowe (btw.
    kwoty spornej płacić nie musisz - par. 40 pkt 3 regulaminu TP )



    --
    pozdrawiam
    plusz




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1