  • 1. Data: 2007-01-19 20:38:49
    Temat: Zwolnienie od kosztów sądowych wg kpk
    Od: "aeRo" <4...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, a jestem troche w tym temacie zielony. Moj znajomy zostal
    uznany za winnego popelnienia zarzucanego mu czynu i skazany na
    grzywne. W zwiazku z wyrokiem zostaly zasadzone mu koszty postepowania.
    I teraz pytanie: czy wniosek o zwolnienie od kosztow sadowych moze
    zostac zlozony po wydanym wyroku, czy w tym momencie wymagane jest
    zlozenie zazalenia do wyzszej instancji?

    Przerzucilem archiwum i niestety nic na ten temat nie znalazlem.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-01-19 20:51:35
    Temat: Re: Zwolnienie od kosztów sądowych wg kpk
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Art. 460 kpk.

  • 3. Data: 2007-01-19 23:26:33
    Od: "aeRo" <4...@g...pl>

    jb napisał(a):
    > Art. 460 kpk.

    Ok, rozumiem: czyli jest to "zazalenie na postanowienie o ustaleniu
    kosztow postepowania". Ale jeszcze jedno pytanie: czy w przypadku,
    gdyby okregowka odrzucila ten "wniosek", to czy beda pobierane jakies
    dodatkowe oplaty od rozpatrzenia w/w?

    Pozdr