  • 1. Data: 2004-02-28 21:47:47
    Temat: Zniżka dla doktorantów w PKP
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktos wie czy doktorant przed 26 rokiem życia to także student, któremu
    przysługuje zniżka 37% na przejazdy PKP?
    pozdrwiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2004-02-28 21:56:35
    Temat: Re: Zniżka dla doktorantów w PKP
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia sob 28. lutego 2004 22:47 , osobnik podajacy sie za Łukasz byl
    laskaw napisac:

> [...]
    > Czy ktos wie czy doktorant przed 26 rokiem życia to także student,
    > któremu przysługuje zniżka 37% na przejazdy PKP?

    obecnie doktorant to "sluchacz studiow doktoranckich'
    w pkp znizka nie przysluguje
    miejmy nadzieje ze to sie zmieni w nowej ustawie o szkolnictwie wyzszym,
    ktora obecnie jest redagowana
    --
    pozdrawiam, xmarcel

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta