  • 1. Data: 2003-07-09 21:36:45
    Temat: Zmiana nazwiska
    Od: "Salhira" <s...@N...wp.pl>

    Witam
    Mój pełnoletni syn nosi nazwisko ojca a chciałby zmienić na moje. Czy ktoś z
    Państwa mógłby nam podpowiedzieć jak to sie załatwia. W sądzie czy w
    Urzędzie Stanu Cywilnego? Czy zmieniając nazwisko straci prawo do alimentów?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    Ewa

  • 2. Data: 2003-07-10 09:22:17
    Temat: Re: Zmiana nazwiska
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Salhira" <s...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy ktoś z
    > Państwa mógłby nam podpowiedzieć jak to sie załatwia. W sądzie czy w

    W wydziale spraw obywatelskich w Urzedzie Wojewódzkim - jeśli ieszkasz
    w mieście woj., lub w starostwie powiatowym.

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2003-07-10 09:55:31
    Temat: Odp: Zmiana nazwiska
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Salhira <s...@N...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bei1tr$dmh$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > Państwa mógłby nam podpowiedzieć jak to sie załatwia. W sądzie czy w
    > Urzędzie Stanu Cywilnego? Czy zmieniając nazwisko straci prawo do

    na drodze urzedowej , nie traci prawa do alimentacji

    Sandra