  • 1. Data: 2009-02-06 14:40:36
    Temat: Zmiana adresu a wymiana dokumentow
    Od: d...@3...com

    Ostatnio dom w jakim mieszkam bedzie podzielony na dwóch włascicieli.
    Mam wejscie od ulicy A a teraz bede mial od ulicy B bo wlasciciel
    czesci A nie chce abym wychodzil na jego klatke skoro nie jestem jego
    lokatorem.
    I teraz tak zamweldowanie mam na A (i wszyskie okna) wiec chyba sila
    rzeczy bede musial zmienic dokumenty na B?
    Jesli tak to czy w wyniku podzialu sadowego domu administracja nie
    bedzie zobowiazana pokryc czesc kosztow lub calosc wymiany tych
    dokumentow? Sa jakies szanse na takie rozwiazanie?
    Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi w tej materii

  • 2. Data: 2009-02-06 17:06:26
    Temat: Re: Zmiana adresu a wymiana dokumentow
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    >Mam wejscie od ulicy A a teraz bede mial od ulicy B bo

    No dobrze, ale jaki adres masz w dokumentach będących podstawą do
    zamieszkiwania (akt własnosci, wyrok, decyzja o podziale, przydział itp)?
    Nie wiem czy same fizyczne drzwi będą decydować o adresie, bo przecież jak
    rozumiem od ulicy B trzebaby stworzyć formalnie jakiś dodatkowy numer dla
    Ciebie, wydzielić nieruchomość , tak?

  • 3. Data: 2009-02-07 00:09:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009, d...@3...com wrote:

> [...]
    > Mam wejscie od ulicy A a teraz bede mial od ulicy B bo wlasciciel
    > czesci A nie chce abym wychodzil na jego klatke skoro nie jestem jego

    Marudzisz, IMVHO.
    Też mam wyjście z klatki na inną ulicę niż tę, do której przypisany
    jest budynek. Czy Twoje *mieszkanie* zmieniło lokalizację *przypisaną*
    do ulicy?

    pzdr, Gotfryd