  • 1. Data: 2003-01-03 12:23:22
    Temat: Zmiana OFE - jakie konsekwencje ?
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    Chcę zmienić fundusz emerytalny z AIG do Nationale Nederlanden. Jakie są
    konsekwencje takiej zmiany tzn. prowizja, kara za zmianę itp. Jaka jest
    obecnie prowizja w AIG a jaka w NN ? Proszę o wszystkie za i przeciw. Do
    funduszu naleę ok. 4 lat.

  • 2. Data: 2003-01-03 12:26:00
    Temat: Re: Zmiana OFE - jakie konsekwencje ?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    a ja chcę dużo zarabiać:
    proszę o propozycje przedmiotu działalaności , wskazanie źródeł
    finansowania, ocenę ryzyka,
    byłbym wdzięczny za kilka porad podatkowych.
    Jestem pracowity.

    pozdrawiam

    MSPANC
    Marcin

  • 3. Data: 2003-01-03 13:27:53
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    > a ja chcę dużo zarabiać:

    nikt Ci nie broni

    > proszę o propozycje przedmiotu działalaności ,

    myślę że ulica i latarnia

    > wskazanie źródeł
    > finansowania,

    czysta gotówka - z ręki do ręki

    >ocenę ryzyka,

    zero ryzyka - u nas w polsce legalne

    > byłbym wdzięczny za kilka porad podatkowych.

    podatków nie trza płacić

    > Jestem pracowity.

    to i napiwki będą

    > pozdrawiam

    ja również

    > MSPANC
    > Marcin

    Daniel_J

  • 4. Data: 2003-01-03 16:09:50
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Daniel_J" <d...@o...pl> wrote in message news:av3vb4$g2o$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > konsekwencje takiej zmiany tzn. prowizja, kara za zmianę itp. Jaka jest
    > obecnie prowizja w AIG a jaka w NN ? Proszę o wszystkie za i przeciw. Do

    będziesz miał po prostu wyższą opłatę manipulacyjną przez pierwsze lata
    (tracisz 4 lata stażu)

    a zauważ że wyniki osiągane przez fundusz w przeszłości nie gwarantują
    zysków w przyszłości

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-01-03 16:44:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | nikt Ci nie broni

    Skąd wiesz? Moze ma zakaz pracy orzeczony przez lekarza.

    | myślę że ulica i latarnia

    Myślisz, że elektryka jest tak popłatnym zawodem? Ale fakt, że u nas
    elektrycy daleko zachodzą.

    | czysta gotówka - z ręki do ręki

    Ewentualnie dotacja z Urzedu Pracy na rozpoczęcie działaności.

    | zero ryzyka - u nas w polsce legalne

    A choroby weneryczne i AIDS?!

    | podatków nie trza płacić

    Trzeba. Od nieujawnionego dochodu, jak skarbówka później podliczy majątek.

    | to i napiwki będą

    W tym zawodzie, to chyba premie.

    | ja również

    I ja się dołączam do życzeń. ;-)))))))))))))))))))