  • 1. Data: 2013-07-23 22:05:37
    Temat: Złośliwe niepokojenie art 107 kodeksu wykroczeń
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Przychodzą zapytania o przesłanie oferty handlowej, zgodnie z ustawą o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną, ja odpisuję, ze nie jestem
    zainteresowany.
    Za 3 miesiące znowu. Olewam.
    Za 2 miesiące znowu, piszę, ze nie chcę, aby skasowali adres i nic nie
    pisali.
    Po 4 miesiącach znowu...

    To chyba jest złośliwe niepokojenie, człowiek pisze: "nie nie nie" a oni
    swoje.

  • 2. Data: 2013-07-23 23:11:49
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 22:05:37 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):

> [...]
    > pisali.
    > Po 4 miesiącach znowu...
    >
    > To chyba jest złośliwe niepokojenie, człowiek pisze: "nie nie nie" a oni

    pomysł wart przemyślenia do walki z zapychaczami emailowych skrzynek

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/u2012/Grodzisk_Mazowiecki/slide
    s/1022.php