  • 1. Data: 2004-05-31 19:48:52
    Temat: Zielona karta + karaloność
    Od: "Nazgi" <n...@o...pl>

    Witam

    Mam pewna sprawe dotyczaca loterii wizowej i przyznania zielonej karty. Wlasnie
    dzis otrzymalem dokumenty z informacja ze zostalem wylosowany do dalszego etapu.

    W zwiazku z tym nalezy przeslac do Krajowego Rejestru Karnego prozbe o
    wystawienie swiadectwa o niekaralnosci.

    Szczegol w tym ze bylem karany jakies 3 lata temu, calkiem przypadkowo za
    posiadanie na komutrzenie nielegalnego Windowsa. Zostalem skazany na 800zl
    grzywny w zawieszeniu na rok. Sprawa z tego co wiem miala byc wpisana na rok do
    Rejestru, a po tym czasie wykreslona.

    Czyli! czy Ambasada dostanie czyste papiery czy bedzie jednak w nich napisane
    ze bylem karany co definitywnie mnie przekresli? moze ktos moglby odpowiedziec
    na ta pytanie! bede bardzo bardzo wdziecznye

  • 2. Data: 2004-05-31 20:15:19
    Temat: Re: Zielona karta + karaloność
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Nazgi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    policz od dnia kiedy zapłaciłeś grzywnę

    Lesław

  • 3. Data: 2004-05-31 20:20:15
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Nazgi wrote:
> [...]
    > grzywny w zawieszeniu na rok. Sprawa z tego co wiem miala byc wpisana na rok do

    rok + 6 miesięcy, nie wcześniej niż przed zapłacaniem grzywny

    KG

  • 4. Data: 2004-05-31 20:42:29
    Od: n...@o...pl

    nie placilem, grzywna byla w zawieszeniu

  • 5. Data: 2004-05-31 20:44:30
    Od: "Nazgi" <n...@o...pl>

    Juz od sprawy minelo 3 lata, grzywny tak jak pisalem nigdy nie placilem bo byla
    w zawieszeniu na rok, a w ciagu roku po sprawie nie popelnilem przestepstwa.

    Tak wiec nie ma nic juz na mnie w Rejestrze i Ambasada dostanie czyste papiery?

  • 6. Data: 2004-05-31 21:03:19
    Od: "Bosmann" <b...@p...fm>

    Witam.

    Nie wiem jakie sa pytania w ankiecie dot. loterii wizowej, ale przy
    wypelnianiu wniosku ds -156 (wiza nieimigracyjna) i innych pewnie tez jest
    pytanie nastepujacej tresci:

    Czy kiedykolwiek aresztowano lub skazano Pana/Panią za jakiekolwiek
    wykroczenie bądź przestępstwo (nawet jeśli później ułaskawiono Pana/Panią,
    objęto amnestią, lub innym podobnym aktem prawnym)? Czy kiedykolwiek
    rozprowadzał/a lub sprzedawał/a Pan/Pani nielegalnie substancje objęte
    kontrolą (narkotyki) albo trudnił/a się Pan/Pani prostytucją bądź
    stręczycielstwem?

    Jesli nie bylo takiego pytania, to prawdopodobnie w nastepnych dokumentach
    ktore bedziesz skaldal to pytanie sie pojawi. I tutaj raczej na Twoim
    miejscu zaznaczylbym odpowiedz takm bo gdyby nie daj Boze jakos w ambasadzie
    sie dowiedzieli ze jednak jest inaczej, to zgodnie z pouczeniem moglbys
    dostac bana na wjazd do stanow do konca zycia :(

    A tak moga sie zapytac podczas rozmowy w ambasadzie za co zostales skazany i
    moze taki wystepek nie przeszkodzi w wyjezdzie, ale pewnosci co do tego nie
    ma.

    Pewnie padnie pytanie: skad oni moga sie dowiedziec ze bylem karany skoro w
    KRK nie ma juz informacji o tym???

    odpowiedz brzmi: nie wiem
    ryzyko bierzesz na siebie, choc z drugiej strony mysle, ze w ambasadzie nie
    weryfikuja kazdej ankiety, raczej zakladaja z gory ze napisales prawde,
    liczy sie bardziej to jak wypadniesz podczas rozmowy.... ale i tak moga
    odmowic Ci wizy bez podania przyczyny chyba nawet jak wygrasz w loterii, ale
    pewnosci nie mam - jesli jest inaczej to prosze mnie poprawic bo nie
    chcialbym nikogo wprowadzic w blad.

    pozdrawiam
    M<>S

  • 7. Data: 2004-05-31 21:10:15
    Od: n...@o...pl

    Nie ma takiego pytania. Chca by dostarczyc pismo z Krajowego Rejestru Karnego.

  • 8. Data: 2004-05-31 21:17:29
    Od: "metanoja" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    odpowiedziec
    > na ta pytanie! bede bardzo bardzo wdziecznye

    dzisiaj jest 31 maj 2004 . własnie dostałem też zawiadomienie o wygranej
    wizie. miałbym pytanie : czy dostałes formularz ''zapytanie o udzielenie
    informaci o osobie'' bo ja go nie widzę i nie wiem czy mam go zdobyc sam i o
    co chodzi z tym swiadectwem niekaralnosci prosze o kontakt moje gadu-3481049.
    tel 501468645. czekam pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-05-31 21:28:11
    Od: "Nazgi" <n...@o...pl>

    To pismo mozna sciagnac z sieci, jest na wielu strona, po prostu wpisz
    dokladnie ten tytul pisma w google i znajdziesz:)

  • 10. Data: 2004-06-01 03:37:57
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Nazgi wrote:
    > Juz od sprawy minelo 3 lata, grzywny tak jak pisalem nigdy nie placilem bo byla
    > w zawieszeniu na rok, a w ciagu roku po sprawie nie popelnilem przestepstwa.

    skazanie uległo zatarciu sześć miesięcy po zakończeniu próby

    > Tak wiec nie ma nic juz na mnie w Rejestrze i Ambasada dostanie czyste papiery?

    pewenym to nie można być niczego ;)

    KG