  • 1. Data: 2004-12-29 23:21:24
    Temat: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!
    Od: "MAGISTER" <w...@w...pl>

    Witam, moze to i spam, ale mnie sluzyl swietnie - wlasnie skonczylem
    doktorat z prawa, magisterke tez jakis czas temu przeszedl. Generalnie
    niezastapiony sprzet do siedzenia po czytelniach, itp. miejscach. Za ok 500
    zł nie kupisz niczego podobnego!!!

    polecam przyszlym i obecnym prawnikom!!!

    Marcin

  • 2. Data: 2004-12-29 23:29:48
    Temat: Re: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!
    Od: "Pawel N" <p...@N...gazeta.pl>

    MAGISTER <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > zł nie kupisz niczego podobnego!!!
    >
    > polecam przyszlym i obecnym prawnikom!!!

    zgłoszenie do allegro własnie poszlo,moze cie to oduczy spamowania koleżko
    kiedy zaszlochasz nad zawieszonym kontem.

  • 3. Data: 2004-12-29 23:42:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel N" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > zgłoszenie do allegro własnie poszlo,moze cie to oduczy spamowania koleżko
    > kiedy zaszlochasz nad zawieszonym kontem.

    A ja właśnie się zastanawiałem, jak to zgłoszenie się wysyła. Nawet na
    alt.pl.allegro napisałem, bo gość z lekka przesadził. Możesz w trzech
    zdaniach mi powiedzieć, gdzie wpisać treść zgłoszenia? Bo doszedłem, ze
    wchodzi się przez skrót ze strony aukcji. Tylko tam same pola wyboru i nie
    ma gdzie napisać, o co mi głównie chodzi.

  • 4. Data: 2004-12-30 00:39:01
    Temat: Zglaszanie spamu na Allegro (was Re: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!)
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > A ja właśnie się zastanawiałem, jak to zgłoszenie się wysyła. Nawet na
    > alt.pl.allegro napisałem, bo gość z lekka przesadził. Możesz w trzech
    > zdaniach mi powiedzieć, gdzie wpisać treść zgłoszenia?

    Na stronie http://www.allegro.pl/contact/contact.php (prostsza forma to
    http://allegro.pl/kontakt ) wybierasz zasady na Allegro, i dalej chce
    zglosic spam lub chce zglosic naruszenie zasad (do wyboru :), podajesz
    cala wiadomosc (lacznie z naglowkami) i dobrze jest im przypomniec ze na
    grupach do tego nie przeznaczonych nie wolno dawac ogloszen.

    Przykladowo, ten spam zglosilem korzystajac z linka "chce zglosic spam"
    i podalem taka wiadomosc:

    "Ogłoszenie pojawiło się dzisiaj (30.12.2004) na grupie pl.soc.prawo.
    Przypominam, ze w hierarchii pl.* zabronione jest wysylanie ogloszen na
    grupy nie powolane w tym celu (grupy bez czlonu ogloszenia w nazwie).
    Opisy grup znajduja sie pod adresem http://www.usenet.pl/opisy/

    Oto cala wiadomosc:

    From: "MAGISTER" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dla piszącyc magisterki, doktoraty z prawa!!!
    Date: Thu, 30 Dec 2004 00:21:24 +0100

[...]

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 5. Data: 2004-12-30 08:40:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    Mam jeden problem techniczny. Wybieram bezpieczeństwo -> chcę zgłosić spam i
    ... nic. I na tym koniec. Mnie wraca do formatki startowej. Nie mam w co
    wpisać tego tekstu. Szukałem do nich normalnego adresu mailowego, ale nie
    znalazłem. Podejrzewam, że winne są moje ustawienia bezpieczeństwa nie
    pozwalające na pewne operacje komputerowi.

  • 6. Data: 2004-12-30 12:03:28
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > znalazłem. Podejrzewam, że winne są moje ustawienia bezpieczeństwa nie
    > pozwalające na pewne operacje komputerowi.

    Mozesz sprobowac na kontakt (wiesz co:) allegro.pl

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 7. Data: 2004-12-30 12:07:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mozesz sprobowac na kontakt (wiesz co:) allegro.pl

    Żebym jeszcze wiedział co? Abuse? Admin?

  • 8. Data: 2004-12-30 12:10:06
    Od: seb <s...@g...konto>

    ja stawiam na: @

    --
    sebian <s.seb<ast>ian @ gmail.com>
    -Skąd wiadomo, że mężczyzna jest szczęśliwy?

  • 9. Data: 2004-12-30 13:36:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "seb" <s...@g...konto> napisał w wiadomości

    > ja stawiam na: @