  • 1. Data: 2007-06-10 15:52:41
    Temat: Zdjecia erotyczne
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    Czy to byloby naruszenie jakis dobr osobistych gdy wydrukuje sobie
    zdjecia ze strony internetowej osoby ktora jest na nich nago i w roznych
    pozach erotycznych aby zachecic klijentow dla swoich uslug erotycznych i
    pokaze paru osoba znajomym tejk osobie oraz wspolnym znajomym? Osoba ta
    rozpowiada klamstwa o mojej rodzinie i chcialabym troche o tej osobie
    pokazac kim ona jest naprawde.Nie mam nic przeciwko takiemu zawodowi to
    kazdego sprawa ale przeciwko tej osobie ktora nas oczernia.

  • 2. Data: 2007-06-10 19:35:21
    Temat: Re: Zdjecia erotyczne
    Od: "nrs" <n...@w...to.gmail.com.to.tez>

> [...]
    > pokazac kim ona jest naprawde.Nie mam nic przeciwko takiemu zawodowi to
    > kazdego sprawa ale przeciwko tej osobie ktora nas oczernia.

    Gdzie sie tacy ludzie rodza?
    BTW. Moglby to ktos przetlumaczyc na j.polski?

    pzdr,
    nrs

  • 3. Data: 2007-06-10 20:02:08
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    > Gdzie sie tacy ludzie rodza?
    > BTW. Moglby to ktos przetlumaczyc na j.polski?

    spierdalaj,Nie rozumiesz za glupis czy co

  • 4. Data: 2007-06-10 20:29:34
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Nie rozumisz gupeloku ? Jedna bab drugiej babie wstadzila do dupy grabie.

  • 5. Data: 2007-06-10 20:34:08
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    > Nie rozumisz gupeloku ? Jedna bab drugiej babie wstadzila do dupy grabie.
    a jaki ty masz admy nick i tak ladnie ozdobiony . a cicici

  • 6. Data: 2007-06-10 20:52:19
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > spierdalaj,Nie rozumiesz za glupis czy co

    Sadze ze wobec takiego poziomu wypowiedzi, nie otrzymasz tutaj swojej
    odpowiedzi :)

  • 7. Data: 2007-06-10 21:32:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michalina" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    Podaj im link do strony. W wydruk mogą nie uwierzyć, a na pewno nie będzie
    Ci można nic zarzucić.

  • 8. Data: 2007-06-10 22:00:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6b342$466c527b$57cf0d36$5924@news.chello.pl nrs
    <n...@w...to.gmail.com.to.tez> pisze:

    > Gdzie sie tacy ludzie rodza?
    Wszędzie.
    Takie młoty rodzą się wszędzie.

    > BTW. Moglby to ktos przetlumaczyc na j.polski?
    Po co?
    Chcesz z tym czymś polemizować???

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-06-10 22:40:43
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    > Wszędzie.
    > Takie młoty rodzą się wszędzie.

    > Po co?
    > Chcesz z tym czymś polemizować???

    Po co masz zakamufolwany adres jak setke razy juz pisales pod
    oryginalnym.Jaki to ma sens.
    spadaj ********
    prostak

  • 10. Data: 2007-06-10 22:41:26
    Od: "Michalina" <M...@w...pl>

    zwykly prostaku nie odywaj sie na moje posty