  • 1. Data: 2005-09-12 15:22:28
    Temat: Zbycie udzialow w Spolce z o.o.
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy wspolnik zbywajac udzialy w sp. z o.o.ma obowiazek przekazac umowe
    sprzedazy udzialow zarzadawi spolki, czy tez wystarczy ze poinformuje na
    pismie o tym ze zbyl tyle i tyle udzialow na rzecz takiej a takiej osoby...

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-09-12 18:32:05
    Temat: Re: Zbycie udzialow w Spolce z o.o.
    Od: "Krzys" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedazy udzialow zarzadawi spolki, czy tez wystarczy ze poinformuje na
    > pismie o tym ze zbyl tyle i tyle udzialow na rzecz takiej a takiej

    Powiadomienie o zbyciu udziałów

  • 3. Data: 2005-09-12 19:25:31
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > osoby...
    >
    > Powiadomienie o zbyciu udziałów

    Rozumiem ze lakonicznie chciales napisac ze samo powiadomienie wystarczy.
    Mam kilka pytan uzupelniajacych:
    - umowy sprzedazy udzialow nie ma obowiazku dostarczyc?
    - czy podobne powiadomienie (o objeciu udzialow) ma obowiazek dostarczyc
    nowy wspolnik?
    - czy jest gdzies sprecyzowane jak powinno wygladac takie powiadomienie,
    tzn. sytuacja jest taka ze jeden wspolnik wyslal maila ze sprzedal udzialy
    osobie x (oczywiscie bez zadnego podpisu), a drugi dostarczyl kserokopie
    umowy sprzedazy udzialow... Nie wiem co z tym fantem zrobic...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2005-09-12 19:33:40
    Od: "BogdanK" <b...@p...com>

    umowa spółki nie przewidywała prawa pierwokupu?

    BogdanK

  • 5. Data: 2005-09-12 20:01:50
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "BogdanK" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > umowa spółki nie przewidywała prawa pierwokupu?

    Nie

    Pozdrawiam

    Baton