  • 1. Data: 2008-02-23 17:30:42
    Temat: Zazalenie
    Od: "Emeryt" <4...@w...pl>

    Otrzymalem odmowe wszczecia dochodzenia z Prokuratury Rejonowej, pragne
    zlozyc zazalenie do sadu, lec niewiem jakiego, na pewno rejonowego,ale co
    dalej.
    Sprawa dotyczy zatrzymania przez ochrone marketu, rewizje wszystkich
    kieszeni, nieumozliwienie kontaktu z policja, analiza butu, oraz działanie w
    kierunku wyslania mnie do psychiatryka.
    Za udzielenie porady znawcow sztuki prawniczej serdecznie dziękuje. Emeryt

  • 2. Data: 2008-02-23 17:43:08
    Temat: Re: Zazalenie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Emeryt pisze:

    > analiza butu,

    To jest interesujące. Co ci zrobili?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-02-23 18:10:47
    Od: "lux" <b...@b...servera>

    > Otrzymalem odmowe wszczecia dochodzenia z Prokuratury Rejonowej, pragne
    > zlozyc zazalenie do sadu, lec niewiem jakiego, na pewno rejonowego,ale co
    > dalej.
    ==
    wysyłasz do prokuratury, oni przekażą. Dalej czekasz na decyzje sądu.

    --
    lux

  • 4. Data: 2008-02-23 18:21:06
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

> [...]
    > w kierunku wyslania mnie do psychiatryka.
    > Za udzielenie porady znawcow sztuki prawniczej serdecznie dziękuje. Emeryt

    Zażalenie na odmowę wszczęcia postępowania składa się do sądu właściwego do
    rozpoznania danej sprawy. Jeżeli zarzucasz im naruszenie nietykalności to
    właściwy będzie sąd rejonowy w okręgu, którego czyn popełniono (w tym
    wypadku czyn popełniono w markecie). Jeżeli sąd uchyli postanowienie o
    odmowie wszczęcia dochodzenia to sprawa zostanie zwrócona do prokuratora,
    który może dochodzenie wszcząć albo utrzymać w mocy postanowienie o odmowie
    wszczęcia. W takiej sytuacji otwiera Ci to możliwość to wniesienia aktu
    oskarżenia do sądu (skarga subsydiarna). Jak to w praktyce bywa - nie wiem.

  • 5. Data: 2008-02-23 20:23:58
    Od: "Emeryt" <4...@w...pl>

    .
    > TY emeryt to masz problem, ja dosatalem taki wpierdol od palicji ze nie
    > moglem sie ruszac przez tydzien. Zrobilem obdukcje i zdjecia a prokurator
    > stwierdzil ze mala szkodliwosc i tez umorzyl.
    > Pewnie jakby mnie zabili tez byla by mala szkodliwosc, ciezko jest karac
    > wlasnego psa.

    Wina w tym ze Ty nato pozwoliles, a nie dochodzisz prawdy do konca.
    Ciekawe jak zakonczy sie moja interwencja.

  • 6. Data: 2008-02-24 08:48:11
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Emeryt" <4...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wina w tym ze Ty nato pozwoliles, a nie dochodzisz prawdy do konca.
    > Ciekawe jak zakonczy sie moja interwencja.

    Skierowaniem do psychiatryka ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2008-02-24 11:15:08
    Od: "I>onrad" <o...@n...tv>

    Jakbym sie bronil pewnie posiedzial bym troche za czynna napasc.
    I tak zle i tak niedobrze.
    Gestapo