  • 1. Data: 2007-01-15 12:36:23
    Temat: Zalanie
    Od: "Robert" <c...@t...cy(rot13)>

    Witam serdecznie, prosze o radę, sąsiad robił remont, zdemontował grzejniki
    !!! i oczywiście zalał mi całe mieszkanie (mieszkam pod nim). Mam zniszone
    wykładziny, tapety, sufity, panele...generalnie wszystko do remontu. Nie mam
    ubezpieczonego mieszkania ale ma to iść z jego ubezpieczalni. Z tego co się
    orientuje (rozmowa ze znajomymi) to kwota jaką pewnie mi zwrócą nie pokryje
    nawet w połowie strat. Co zrobić aby na tym nie stracić? nie stać mnie na
    dokładnie z własnej kieszenie bo mam małe dziecko. Co radzicie w takim
    wypadku ?

    Z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2007-01-15 13:02:31
    Temat: Re: Zalanie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Robert porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > nawet w połowie strat. Co zrobić aby na tym nie stracić? nie stać mnie na
    > dokładnie z własnej kieszenie bo mam małe dziecko.
    A jakbys mial duze to by Cie bylo stac?
    > Co radzicie w takim wypadku ?
    Poczekac co powie ubezpieczyciel, jesli warunki beda nieodpowiednie
    odwolac sie, jesli nie poskutkuje - poszukac prawnika i wytoczyc sprawe
    w sadzie.
    Aha - imho ubezpieczyciel pokrywa straty tylko do wysokosci
    ubezpieczenia. Wiec jesli sasiad mial ubezpieczenie np na kwote 10tys a
    koszty remontu beda wyzsze to ubezpieczyciel odda tylko 10tys i jest
    czysty - o reszte scigasz sasiada
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-15 13:33:33
    Od: "Robert" <c...@t...cy(rot13)>

    dziękuje za pomoc.

  • 4. Data: 2007-01-15 15:36:40
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    nie stać mnie na
    > dokładnie z własnej kieszenie bo mam małe dziecko. Co radzicie w takim
    > wypadku ?
    >
    > Z góry dziękuje za pomoc.

    Ja bym sie pozbył dziecka. Tomek

  • 5. Data: 2007-01-15 15:36:57
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    nie stać mnie na

  • 6. Data: 2007-01-15 16:01:50
    Od: Mariusz Zieliński <e...@l...pl>

    Tomek wrote:

    > nie stać mnie na

    > Ja bym sie pozbył dziecka. Tomek

    Tak; pozbądź się jeśli masz. Możesz się też wykastrować żeby przypadkiem
    nie mieć następnych i obciąć sobie łapy aby nie korciło na pisanie na
    newsy.

    W ramach uzupełnienia właściwego tematu to trzeba porozmawiać z sąsiadem i
    zobaczyć co da się uzgodnić. Jeśli nic to faktycznie z ubezpieczalni da się
    wyciągnąć tyle na ile się ubezpieczył a resztę musi oddać sam. Najlepszą
    podstawą jest wtedy dokumentacja fotograficzna i rachunki.

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 7. Data: 2007-01-16 12:44:35
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Mariusz Zieliński <e...@l...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    Najlepszą podstawą jest wtedy dokumentacja
    > fotograficzna i rachunki.

    Jeżlei straty są faktycznie takie duze, to rowazałbym jakaś formę wniosku o
    zabezpieczenie dowodu na okoliczność rozmiaru zniszczeń, którego później
    przeprowadzic nie będzie mozna
    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide