  • 1. Data: 2006-06-17 16:53:39
    Temat: Zakup mieszkania - co sprawdzic?
    Od: "el gato" <n...@s...pl>

    Witam,

    chce zakupic mieszkanie z rynku wtornego. Na co zwrocic uwage, aby sie nie
    naciac?

    1.Co i gdzie sprawdzic?

    2. Wlascicieli jest 2. Jednego nie ma, drugi posiada notarialne
    potwierdzenie mozliwosci rozporzadaznia mieszkaniem. Czy to wystarczy?

    3. Jako, ze wlasciciele nie chca od razu opuszaczac mieszkania tylko w we
    wrzesniu mysle o umowie przedwstepnej rozkladajacej naleznosc na raty. jak
    cos takiego zorganizowac?Przed notariuszem?

    4. Jakie sa koszty obslugi prawnej takiego zakupu?

    uprzejmie prosze o rozjasnienie mi nieco tematu, z gory dziekuje

    --
    el gato

  • 2. Data: 2006-06-17 17:39:03
    Temat: Re: Zakup mieszkania - co sprawdzic?
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:e71c1h$2r6$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *el gato* napisał(a):

    > 3. Jako, ze wlasciciele nie chca od razu opuszaczac mieszkania tylko
    > w we wrzesniu mysle o umowie przedwstepnej rozkladajacej naleznosc na
    > raty. jak cos takiego zorganizowac?Przed notariuszem?

    To nawet nie musi być w umowie przedwstępnej, a już w akcie notarialnym,
    że wydanie lokalu nabywającemu nastąpi do dnia ...

    --
    Big Jack
    //////