  • 1. Data: 2005-10-06 19:43:51
    Temat: Zagubiony negatyw
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Witam wszystkich

    Mam taka nietypowa sprawe.

    Moj tato chcial wywolac film w laboratorium. Udal sie do sprawdzonego
    punktu, w ktorym juz niejeden raz wywolywal film. Wszystko bylo w porzadku,
    przekazal negatyw, otrzymal potwierdzenie zlozenia oraz numer zlecenia. Tak
    jak zawsze po kilku dniach udal sie ponownie do punktu lecz tu nastapila
    niespodzianka, poniewaz w punkcie nie mieli jego ... negatywu. Od tego
    momentu zaczela sie udreka. W laboratorium slyszal ciagle, ze znajdziemy
    film, wywolamy go, a na pewno skontaktujemy sie z Panem. Od zlozenia
    zlecenia minal juz ok. miesiac, laboratorium, mowiac wprost, olalo klienta,
    zadnego telefonu, a podczas wizyt ciagle twierdzenie, ze sprawe zalatwia.

    Sprawa jest szczerze mowiac dziwna, bo film ma raczej wartosc sentymentalna
    dla ojca i wiem, ze smutno mu z tego powodu, ze nie mogl obejrzec zdjec,
    malo tego uswiadomil sobie, ze raczej je stracil.

    Zastanawiam sie co powinien zrobic, aby otrzymac jakakolwiek rekompensate?
    Moze cos poradzicie. Jesli to mozliwe bylbym wdzieczny za powolanie sie na
    jakies paragrafy.

    Byc moze troszke ostro chce zareagowac (razem z ojcem), ale chcialbym
    innych ustrzec przed takim postepowaniem, a takze uswiadomic
    przedsiebiorce, ze nie powinien tak postepowac z klientem.

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 2. Data: 2005-10-06 20:17:32
    Temat: Re: Zagubiony negatyw
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    VanVonVen napisał(a):

    [...]

    Podac nazwe firmy, ktora gubi negatywy klienta. Zwroca najwyzej za
    utracone koszty czyli dadza nowa rolke (moze 2 na osuszenie lez) ale
    warto ich omijac duuuuzym lukiem i to bedzie ich wiecej kosztowalo niz
    te 2 rolki. Wartosci sentymentalnej nie da sie wycenic dla tego wiele
    osob nie da filmow tam gdzie moga ta wartosc utracic.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski

  • 3. Data: 2005-10-07 09:14:36
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Juzek Kocimientka wrote:

> [...]
    > niz te 2 rolki. Wartosci sentymentalnej nie da sie wycenic dla tego
    > wiele osob nie da filmow tam gdzie moga ta wartosc utracic.

    Domagać się pieniędzy na nowy wyjazd żeby powtórzyć fotki ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2005-10-07 13:23:34
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik Juzek Kocimientka <k...@i...pl> raczyl wyrazic swoja
    opinie w news:di40pt$h3t$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
    > te 2 rolki. Wartosci sentymentalnej nie da sie wycenic dla tego wiele
    > osob nie da filmow tam gdzie moga ta wartosc utracic.

    No tak, ale chodzi mi o to, czym moge podeprzec sie prawnie, aby moc dajmy
    na to domagac sie zwrotow kosztow dajmy na to za dojazd do punku lub np za
    stracony film, o kwestii sentymentalnej nie bede wspominal ... :)

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 5. Data: 2005-10-07 13:31:31
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    > Domagać się pieniędzy na nowy wyjazd żeby powtórzyć fotki ;-)

    zdjecia z chowania papierza...

  • 6. Data: 2005-10-07 15:58:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl> niebacznie