  • 1. Data: 2006-01-23 14:37:14
    Temat: Zachowek
    Od: Zygmunt<s...@g...de>

    W sadzie miala sie odbyc sprawa spadkowa po moim ojcu, dziedziczenie mieszkania.
    W testamencie ojciec zaznaczyl, ze mieszkanie w calosci zapisuje mnie poniewaz
    pieniadze na zakup tego mieszkania otrzymal odemnie. Brat ( jedyny ) wiedzial o
    tym fakcie i urawomocnil mnie notarialnie do reprezentowania go przed sadem, ale
    przed rozprawa zmarl i pelnomocnictwo to jest nie wazne. Czy teraz jego zona, z
    ktora od 10-ciu lat zyl w separacji ( bez rozwodu, dwoje niepelnoletnich dzieci )
    moze przed sadem podczas rozprawy spadkowej rzadac odemnie zachowku, a
    jezeli tak, to ile i w jaki sposow bedzie on odemnie wyegzekwowany.
    Mieszkanie to chcialbym sprzedac i dlatego musi byc wpisane do ksiegi wieczystej,
    jezeli ona bedzie rzadac sachowku to nie wiem w jaki sposob mam to wszastko
    przeprowadzic.
    Z gory dziekuje za informacje,
    Zygmunt

    -> http://usenet.pomocprawna.info