  • 1. Data: 2003-12-11 09:11:59
    Temat: ZAKAZ KONKURENCJi
    Od: jadwad<j...@o...pl>

    Proszę o odpowiedz. Mam podpisaną umowę agencyjną polegającą na
    pośrednictwu finansowym. Mam też podpisaną umowę o zakazie
    konkurencji,która mówi że w czasie trwania umowy i 6 miesięcy po jej
    zakończeniu powstrzymuję się od działalności konkurencyjnej..Jeden z
    punktów mówi//Zobowiazania i zakazy zostaną znoszone pod rygorem
    odpowiedzialności odszkodowawczej za poniesione szkody i utracone
    korzysci w kwocie nie niższej niż 25 000 zł.Mam pytanie ? Gdy Firma
    wypowie mi umowę Agencyjną na warunkach ogólnych,to czy
    obowiazuje mnie zakaz o konkurencji i czy należy mi się świadczenie
    wyrównawcze,poniewaz w umowie o zakazie takiego zapisu nie ma,
    natomiast w ogólnej umowie agencyjnej jest zapis//Za ograniczenie
    działalności konkurencyjnejj Agentowi nie przysługują żadne sumy
    pieniężne. proszę o opdpwiedz. Monika

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-11 10:53:36
    Temat: Re: ZAKAZ KONKURENCJi
    Od: Paweł<w...@o...pl>

    > Proszę o odpowiedz.

    kilka wątków wyżej, teraz to juz chyba niżej.

    Paweł

    -> http://usenet.pomocprawna.info