  • 1. Data: 2010-05-18 17:15:17
    Temat: Z grubej rury: Dyskryminacja? :)
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Nie będę ukryał że wkurza mnie taka sytuacja.
    Usiłując wypełnić wniosek na stronie urzędu (tu akurat marszałkowskiego)
    zmuszony jestem wypełnić pole "ulica". Tylko że mieszkam na wsi i posiadam
    jedynie numer domu (i tu przewaga tych "miastowych", są bogatsi o parę
    znaków :)). Niestety spacja też nie może być wstawiona.
    I tu 2 pytania (na razie teoretycznie)
    1. Czy wpisanie w pole "nazwa ulicy" nazwy miejscowości nie spowoduje iż
    np. ktoś stwierdzi że świadomie podałem złe dane?
    2. Czy można to uznać za dyskryminację?
    Prośbę o zmianę formatki wysłałem kilka miesięcy temu
    CEzarys

  • 2. Data: 2010-05-18 17:24:48
    Temat: Re: Z grubej rury: Dyskryminacja? :)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cezarys wrote:
> [...]
    > jedynie numer domu (i tu przewaga tych "miastowych", są bogatsi o parę
    > znaków :)). Niestety spacja też nie może być wstawiona.

    A do czego ten adres bedzie uzywany.
    Jak tylko jako adres do wysyłki, to wpisz nazwe wsi. Poczta sobie poradzi.

    > I tu 2 pytania (na razie teoretycznie)
    > 1. Czy wpisanie w pole "nazwa ulicy" nazwy miejscowości nie spowoduje iż
    > np. ktoś stwierdzi że świadomie podałem złe dane?

    O przepraszam, pomyliłem sie. Nie zauwazylem.
    Sprawa zostanie umorzona z braku szkodliwosci spolecznej.

    > 2. Czy można to uznać za dyskryminację?

    O ile nie oferuja alternatywy w postaci np. papierowej wersji to tak.

    Jak oferuja, to sory, dlugopis do reki i wypełniaj.

    > Prośbę o zmianę formatki wysłałem kilka miesięcy temu

    A mail poszedl do kosza.

  • 3. Data: 2010-05-18 18:05:26
    Od: Piotr Ratajczak <r...@g...com>

    On 18 Maj, 19:15, "cezarys" <c...@X...pl> wrote:
> [...]
    > np. ktoś stwierdzi że świadomie podałem złe dane?
    > 2. Czy można to uznać za dyskryminację?
    > Prośbę o zmianę formatki wysłałem kilka miesięcy temu

    Ulica: "brak", "nie dotyczy"

  • 4. Data: 2010-05-18 19:56:15
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    cezarys napisal:
    > Nie b?d? ukrya? ?e wkurza mnie taka sytuacja.
    > Usi?uj?c wype?ni? wniosek na stronie urz?du (tu akurat marsza?kowskiego)
    > zmuszony jestem wype?ni? pole "ulica". Tylko ?e mieszkam na wsi i posiadam
    > jedynie numer domu (i tu przewaga tych "miastowych", s? bogatsi o par?
    > znak?w :)). Niestety spacja te? nie mo?e by? wstawiona.

    Ale możesz wpisać Alt 0160 ;)

    Oczywiście, po uprzednim włączeniu NumLocka.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-05-18 20:02:57
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

> [...]
    > np. ktoś stwierdzi że świadomie podałem złe dane?
    > 2. Czy można to uznać za dyskryminację?
    > Prośbę o zmianę formatki wysłałem kilka miesięcy temu

    Formatka wyglada tak
    ul. Wies nr 13
    miasto Wies
    Poczta Miasto.

  • 6. Data: 2010-05-18 22:10:46
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    cezarys pisze:
    > Nie bede ukrya? ?e wkurza mnie taka sytuacja.
    > Usi?uj?c wype?niae wniosek na stronie urzedu (tu akurat marsza?kowskiego)
    > zmuszony jestem wype?niae pole "ulica". Tylko ?e mieszkam na wsi i posiadam
    > jedynie numer domu (i tu przewaga tych "miastowych", s? bogatsi o pare
    > znaków :)). Niestety spacja te? nie mo?e byae wstawiona.
    > I tu 2 pytania (na razie teoretycznie)
    > 1. Czy wpisanie w pole "nazwa ulicy" nazwy miejscowo?ci nie spowoduje i?
    > np. kto? stwierdzi ?e ?wiadomie poda?em z?e dane?
    > 2. Czy mo?na to uznaae za dyskryminacje?
    > Pro?be o zmiane formatki wys?a?em kilka miesiecy temu
> [...]
    Zasady adresowania są określone a Ty
    komplikujesz i widzisz problem tam gdzie go nie .
    Mieszkając na wsi, nazwa wsi jest "ulicą"
    a po kodzie pocztowym wpisujesz nie nazwę wsi
    ale nazwę miejscości, której poczta obsługuje Twoją wieś.
    Naogół jest to dla wsi miejscowość będąca administracyjnie gminą

    Prowadzę sprzedaż wysyłkową i prawie codziennie trafia mi się
    podobny Tobie filozof
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 7. Data: 2010-05-19 01:01:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tadeusz Smal wrote:

    > Prowadzę sprzedaż wysyłkową i prawie codziennie trafia mi się
    > podobny Tobie filozof
    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal

    te filozof,
    a pomyślałeś, że ten adres wcale nie musi być adresem do korespondencji
    i nie dla poczty sie go wpisuje.

  • 8. Data: 2010-05-19 06:02:56
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > a pomyślałeś, że ten adres wcale nie musi być adresem do korespondencji
    > i nie dla poczty sie go wpisuje.

    Ale dowolny adres wpisuje się w konwencji zapisu pocztowego.
    Smal ma rację. Po kodzie pocztowym wpisuje się siedzibę
    urzędu pocztowego, który obsługuje twoje miejsce pobytu/zamieszkania/zameldowania.
    Dla urzędów istniejesz wyłącznie jako adres pocztowy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-05-19 06:54:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

> [...]
    > urzędu pocztowego, który obsługuje twoje miejsce pobytu/zamieszkania/zameldowania.
    > Dla urzędów istniejesz wyłącznie jako adres pocztowy.

    Nie to mialem na mysli.
    Jesli adres byl dla obslugi korespondencji, to wszystko jedno co wpiszesz.
    Listonosz i tak doniesie bo "zna z widzenia".
    Nie takie cuda dochodzily

    Natomiast sprobuj taki adres wpisac np. (zgaduje) w pole o adresie
    prowadzenia DG, o dotacje itp itd, gdzie adres ma dokładnie coś
    identyfikowac.
    Psy na tobie urzednicy powiesza jak im sie ten adres nie spasuje z jakas
    baza danych lub innymi dokumentami.

    Przyklad z innej beczki, ale o podobnym efekcie.
    Sproboj wpisac w pit-37 zamiast swojego nipu, nip pracodawcy.
    Ot, zwykła prosta pomyłka. A wiesz, ze za to mozesz pojsc siedziec na
    dwa lata. Bo tyle grozi za poslugiwanie sie cudzym nipem.

  • 10. Data: 2010-05-19 07:21:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Maj, 08:54, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > Ot, zwykła prosta pomyłka. A wiesz, ze za to mozesz pojsc siedziec na
    > dwa lata. Bo tyle grozi za poslugiwanie sie cudzym nipem.

    Przyklad "od czapy" bo Ty piszesz o podaniu ZLYCH danych. Oni wskazuja
    metode jak sie POPRAWNIE podaje SWOJ adres na wsi. Od zawsze tak sie
    zapisuje adres wsi, gdzie nie ma ulic - [nazwa wsi] [numer domu], [kod
    pocztowy] [poczta].