  • 1. Data: 2009-08-22 18:49:42
    Temat: Wysyłka wiatrówki pocztą?
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    czy pocztą (Poczta Polska) można wysłać paczkę z wiatrówkę (dostępną bez
    zezwolenia)? Czy są jakieś obostrzenia do tego typu wysyłem w naszej
    poczcie?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2009-08-24 18:33:11
    Temat: Re: Wysyłka wiatrówki pocztą?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy pocztą (Poczta Polska) można wysłać paczkę z wiatrówkę (dostępną bez
    > zezwolenia)? Czy są jakieś obostrzenia do tego typu wysyłem w naszej
    > poczcie?

    Wnosząc po ilości ofert wysyłkowej sprzedaży oraz z faktu, że sam tą drogą
    otrzymałem dwie, sądzę, że to po prostu jest kawałek metalu służący do
    wywalenia w odpowiednim kierunku kawałka ołowiu.