  • 1. Data: 2006-09-02 12:33:00
    Temat: Wyrok za krytykę urzędnika [źródło: onet.pl]
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1379751,11,item.html

    <prywata>
    Panie(-i) sędzio, jest pan(-i) żałosny(-a)!
    Chociaż mam pełną świadomość, że wydany wyrok nie wynika
    najprawdopodobniej to z dyletanctwa a świadomej decyzji zastosowania
    zamordyzmu, to czuję się w obowiązku nazwać pana(-ią) "ignorantem" i
    "pseudofachowcem". Kompromituje pan(-i) wymiar sprawiedliwości.
    Oczekuję zaproszenie z okazji 226.

    Bez poważania. MiKeyCo
    </i_po_prywacie>

    MSPANC, nie cierpię funkcjonariuszy nadużywających uprawnień albo
    naginających prawo
    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 2. Data: 2006-09-02 15:00:43
    Temat: Re: Wyrok za krytykę urzędnika [źródło: onet.pl]
    Od: d...@o...pl

    Wyrok jest bulwersujący i szczerze muszę przyznać, że nieco
    przerażający.
    Bardzo mi przykro z powodu, iż obywatel nie ma prawa do własnej
    opinii co do kontrowersyjnych przepisów. Obawiam się, że urzędnik
    faktycznie nie miał racji skoro sprowakował aż taki odzew
    społeczny.
    Coraz większe przerażenie wzbiera się we mnie z każdym podobnym
    wyrokiem.
    Na marginesie : bardzo nieładnie ze strony Pana Prezydęta (:))
    miasta, że tak donosi swoim kolegom.

  • 3. Data: 2006-09-04 08:25:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MiKeyCo napisał(a):

    > MSPANC, nie cierpię funkcjonariuszy nadużywających uprawnień albo
    > naginających prawo

    Zgłoś się do lekarza.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-09-04 12:29:23
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Zgłoś się do lekarza.

    W takim razie ty zgłoś się do odstrzału, co dość trafnie ująłeś i wielu
    się z Tobą zgodzi:
    <eaev80$a57$1@atlantis.news.tpi.pl>
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/msg/79fa
    f0a45e2dd9a4?

    hint: to, że tobie pasuje pławienie w basenie zanieczyszczonym
    fekaliami, to nie znaczy, że innym jest równie dobrze. I twoje
    samozadowolenie nic nie zmieni obiektywnej oceny sytuacji. Ale cieszę
    się twoim szczęściem.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 5. Data: 2006-09-04 14:04:14
    Od: "proMar" <p...@o...pl>

    > Zgłoś się do lekarza.

    Tylko na tyle cie stać? Mamy to rozumieć jako wysokich lotów wypowiedź bardzo
    szanowanego przedstawiciela wielce poważanego wymiaru sprawiedliwości? To żeś
    wprowadził trochę humoru na grupę. :D

    proM

  • 6. Data: 2006-09-04 14:51:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MiKeyCo napisał(a):

> [...]
    > fekaliami, to nie znaczy, że innym jest równie dobrze. I twoje
    > samozadowolenie nic nie zmieni obiektywnej oceny sytuacji. Ale cieszę

    Jak mówiłem: do lekarza.

  • 7. Data: 2006-09-04 14:51:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    proMar napisał(a):

    > Tylko na tyle cie stać?

    Hmm? Stać mnie na wiele.

  • 8. Data: 2006-09-04 15:01:21
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Jak mówiłem: do lekarza.

    A jakiego polecisz? Ten twój jest dobry?

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 9. Data: 2006-09-04 15:20:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MiKeyCo napisał(a):

    > A jakiego polecisz? Ten twój jest dobry?

    Nie wiem czy jest dobry. Mi nie pomógł. Ale ja to całkiem inna bajka. Ja
    nie mam omamów i nie konfabuluje.

  • 10. Data: 2006-09-04 15:39:46
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Nie wiem czy jest dobry. Mi nie pomógł. Ale ja to całkiem inna bajka.

    Bardzo mi przykro. Cała grupa wiązała z tym nadzieję.

    > Ja
    > nie mam omamów i nie konfabuluje.

    Obawiam się, że ten lekarz cię oszukał.

    --