  • 1. Data: 2009-10-07 07:40:42
    Temat: Wyrok SN w sprawie praw oskarzonego z KKS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Witam

    Szukam wyroku (wyroków) SN w których sąd przypomina, że oskarżony z
    kodeksu karnego skarbowego ma takie same prawa jak oskarżony z KK.
    Czyli, że tak samo obowiązuje zasada domniemania niewinności,
    oskarżyciel musi udowodnić winę a nie oskarżony swoją niewinność itp.

    Wiem, że był co najmniej jeden taki wyrok ale nie mogę na niego trafić.
    Może wpadł komuś w oko?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2009-10-07 08:03:52
    Temat: Re: Wyrok SN w sprawie praw oskarzonego z KKS
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 Oct 2009 09:40:42 +0200, Maddy napisał(a):

> [...]
    > oskarżyciel musi udowodnić winę a nie oskarżony swoją niewinność itp.
    >
    > Wiem, że był co najmniej jeden taki wyrok ale nie mogę na niego trafić.

    Nie wiem czy to coś pomoże - tu chodziło o niejasne przepisy dotyczące
    kas fiskalnych.
    post. SN z 23 maja 2002 r., V KKN 426/00, OSNKW z 2002 nr 9 - 10, poz. 81