  • 1. Data: 2007-07-29 07:38:46
    Temat: Wypadek w pracy - odszkodowania itp.
    Od: "piXelRider" <p...@d...kom>

    Witam,

    Uleglem wypadkowi w pracy, mialem umowe zlecenie.

    Jakie sa opcje otrzymania odszkodowania i ew. innych swiadczen?
    Koszty leczenia oraz rehabilitacji [3 palce prawej dloni] pokrywa NFZ.

    Nie chce robic pod gorke pracodawcy - jakie swiadczenia mi przysluguja
    prawnie?

    PS. Machina odszkodowania z zusu zostala juz uruchomiona - kwestia
    wywalczenia jak najwiekszego odszkodowania.

    --
    piXelRider

  • 2. Data: 2007-07-29 08:05:44
    Temat: Re: Wypadek w pracy - odszkodowania itp.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8hg66$h42$1@news.ds.pg.gda.pl piXelRider

> [...]
    > Jakie sa opcje otrzymania odszkodowania i ew. innych swiadczen?
    > Koszty leczenia oraz rehabilitacji [3 palce prawej dloni] pokrywa NFZ.
    Nie zrobisz, bo nie masz pracodawcy.
    Qrdę, ilu jeszcze indolentom trzeba to będzie tłumaczyć?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-07-29 08:32:02
    Od: "piXelRider" <p...@d...kom>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:f8hg66$h42$1@news.ds.pg.gda.pl piXelRider

    > Nie zrobisz, bo nie masz pracodawcy.
    > Qrdę, ilu jeszcze indolentom trzeba to będzie tłumaczyć?

    Kazdemu, kto zapyta :]

    Chodzi o zleceniodawce - napisałem po "chlopsku"

    --
    piXelRider

  • 4. Data: 2007-07-29 09:26:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8hja2$j2c$1@news.ds.pg.gda.pl piXelRider

    > Kazdemu, kto zapyta :]
    Nie sądzę. Liczba durniów w końcu przewyższy liczbę cierpliwych.

    > Chodzi o zleceniodawce - napisałem po "chlopsku"
    To akurat widać.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-07-29 10:32:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piXelRider" <p...@d...kom> napisał w wiadomości
> [...]

    By to był wypadek w pracy, musiał byś dowieść przed sadem, ze owa
    umowa-zlecenie spełniała warunki uznania jej za umowę o pracę.

  • 6. Data: 2007-07-29 13:40:59
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 29 Jul 2007 10:05:44 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie zrobisz, bo nie masz pracodawcy.
    > Qrdę, ilu jeszcze indolentom trzeba to będzie tłumaczyć?

    Zrobi, zrobi. Odpowiednio będzie to albo art. 415 lub art. 435 kc - w
    zależności od okoliczności zdarzenia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2007-07-29 13:43:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Zrobi, zrobi. Odpowiednio będzie to albo art. 415 lub art. 435 kc - w
    > zależności od okoliczności zdarzenia.

    A czasem będzie po prostu zero.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 8. Data: 2007-07-29 13:51:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8i5d9$p87$2@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Zrobi, zrobi. Odpowiednio będzie to albo art. 415 lub art. 435 kc - w
    > zależności od okoliczności zdarzenia.
    Nie zrobi, nie zrobi.
    Nie napisał, że ktoś mu wyrządził krzywdę z winy swej, ani nie jest
    prowadzącym przedsiębiorstwo.
    Nic nie wskazuje na związek z wskazanymi art.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-07-29 15:07:42
    Od: "piXelRider" <p...@d...kom>

    Jotte wrote:

> [...]
    > Nie napisał, że ktoś mu wyrządził krzywdę z winy swej, ani nie jest
    > prowadzącym przedsiębiorstwo. Nic nie wskazuje na związek z

    Moze wam pomoze:

    Umowa zlecenie na czas i kwote okreslona zawarta z firma. Praca w
    firmie, na ich sprzecie itp. Szkolenie bhp i kurs obslugi sprzetu byl.
    Umowa na 14 dni w ramach okresu probnego. Skladki zus odprowadzone.

    --
    piXelRider

  • 10. Data: 2007-07-29 15:33:07
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    > Umowa zlecenie

    W związku z tym nie podlegasz pod kodeks pracy. Nie dotyczą cię przepisy
    BHP - o wypadku w miejscu pracy. Nie rozumiesz tego?

    Możesz żądać odszkodowania na drodze cywilnej.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'