  • 1. Data: 2009-01-17 09:24:58
    Temat: Wynajem mieszkania - wymiana wodomierza
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    W wypadku okresowej wymiany wodomierz - kto powinien ponieść koszty tej
    operacji: właściciel czy wynajmujący?

    Adam Kłobukowski

  • 2. Data: 2009-01-17 09:35:36
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - wymiana wodomierza
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adam Kłobukowski pisze:
    > kto powinien ponieĹ?Ä? koszty tej
    > operacji: wĹ?aĹ?ciciel czy wynajmujÄ?cy?
    Wodomierz jest własnością właściciela czy wynajmującego? A
    moze wodociagow, moze SM?

    Koszta ponosi zawsze wlasciciel urzadzenia.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-20 23:25:04
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <gks85e$k37$1@achot.icm.edu.pl> Adam Kłobukowski napisal(a):

    > Witam

    > W wypadku okresowej wymiany wodomierz - kto powinien ponieść koszty tej
    > operacji: właściciel czy wynajmujący?

    W mojej wsi, są tzw.wodomierze główne, i pod_wodomierze.
    Włascicielem głównych jest PWiK.
    (miałem własny,jako główny, i wymienili byli mi)

    Podliczniki sa własnością montującego, i PWiK nie zależy na ich idealnej
    sprawności pomiarowej (czytaj -legalizacji).

    Choć na ich podstawie wystawia pod_rachunki.
    Nie nastają na ich okresową wymianę.
    Główne podlegają legalizacji, a tym samym okresowej wymianie, i załatwia
    tą sprawę przedsiębiorstwo wodociagowe.

    Czy w innych "wsiach" jest tak samo? trudno się mi wypowiedziec... ;)

    ____________________

  • 4. Data: 2009-01-21 06:55:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Green pisze:
    > Podliczniki sa własnością montującego, i PWiK nie zależy na ich idealnej
    > sprawności pomiarowej (czytaj -legalizacji).
    Właścicielowi urządzenia pomiarowego powinno zależeć na
    legalizacji.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-01-21 11:32:27
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <gl6gt3$1kl$1@news.dialog.net.pl> Krzysztof 45 napisal(a):

    > Właścicielowi urządzenia pomiarowego powinno zależeć na
    > legalizacji.

    Masz rację.
    Ale... legalizacja nieco kosztuje.

    Choć z drugiej strony, cena nowego wodomierza też nie powala na kolana.
    100- 150zł. I po kłopocie.

    ____________________

  • 6. Data: 2009-01-21 16:11:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Green pisze:
    > Masz rację. Ale... legalizacja nieco kosztuje.
    Dokładnie.
    Legalizacji nie opłaca sie robić indywidualnie.
    Poprostu wymienia sie wodomierz/e.
    > Choć z drugiej strony, cena nowego wodomierza też nie
    > powala na kolana. 100- 150zł. I po kłopocie.
    No... od 7dych wzwyż. Ale to wydatek raz na 5 lat.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-01-22 09:21:34
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <gl7hfd$nor$1@news.dialog.net.pl> Krzysztof 45 napisal(a):

    > No... od 7dych wzwyż. Ale to wydatek raz na 5 lat.

    a jak sie do fabryki zwraca "stary', to nawet (jedynie) OD 20zł wzwyż ;)

    --
    Pozdr.