  • 1. Data: 2012-01-04 13:54:38
    Temat: Wynagrodzenie zarządu spółki
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    Witam.
    Jak rozwiązać sprawę wynagrodzenia dwuosobowego zarzadu w spółce z o.o.?
    Zarząd jest powołany uchwałą wspólników. W umowie spółki nie ma punktu
    dotyczącego wynagrodzenia zarządu.
    Czy warunkiem wypłacania wynagrodzenia jest odpowiedni wpis w umowie?
    --
    niebieski

  • 2. Data: 2012-01-04 14:10:56
    Temat: Re: Wynagrodzenie zarządu spółki
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 04 Jan 2012 14:54:38 +0100, niebieski wrote:

> [...]
    > dotyczącego wynagrodzenia zarządu.
    > Czy warunkiem wypłacania wynagrodzenia jest odpowiedni wpis w umowie?

    Warunkiem jest zawarcie stosownej umowy z członkiem zarządu, którą
    podpisuje pełnomocnik powołany przez walne zgromadzenie (nie może być nim
    ten 2-gi członek zarządu).

    Można też płacić za czynności zarządcze, tu najlepiej ustalić kwotę i
    zasady rozliczania w uchwale WZ.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-01-04 14:33:07
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 04.01.2012 15:10, Olgierd pisze:

    > Można też płacić za czynności zarządcze, tu najlepiej ustalić kwotę i
    > zasady rozliczania w uchwale WZ.

    Dziekuję za szybką odpowiedź. Tak myślałem, ale zaniepokoiłem się, gdyż
    ktoś mnie wprowadził w błąd mówiąc o tym wpisie w umowie spółki.

    niebieski

  • 4. Data: 2012-01-04 14:34:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 04 Jan 2012 15:33:07 +0100, niebieski wrote:

    > Dziekuję za szybką odpowiedź. Tak myślałem, ale zaniepokoiłem się, gdyż
    > ktoś mnie wprowadził w błąd mówiąc o tym wpisie w umowie spółki.

    To byłby duży błąd ;)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org