-
1. Data: 2002-08-28 11:40:33
Temat: Wymiana lub odstąpienie od umowy w ramach rękojmi
Od: "Yaro_P" <j...@p...onet.pl>
Sytuacja wygląda następująco
Zakupiłem amplituner kina domowego po około 20 dniach użytkowania coś się z
nim stało, że wyłączał się wzmacniacz (moduł wzmacniacza) grał 5 minut i pyk
przestawał. Odniosłem do sklepu Media Markt w ramach rękojmi. Sprzęt
przyjęli i skierowali do serwisu. Odebrałem w przepisowym czasie niestety
sprzęt nadal wykazuje wady tuner gra tylko przy włączonym odsłuchu liniowym,
gdy włączam korekcję bass lub wysokie to znów szum w głośnikach. Mam już
dosyć tego sprzętu.
Chcę im go oddać i niech wymienią na nowy lub oddadzą kasę. Czy mogę to
zrobić ponownie w ramach rękojmi ze względu na nieskuteczność napraw?
Czytam wszystkie posty na ten temat ale jakoś nie mogę sobie tego
usystematyzować.
Liczę na poważne odpowiedzi
Yaro_P