  • 1. Data: 2004-12-26 15:27:31
    Temat: Wymiana dowodu raz jeszcze
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    Witam.
    mam pytanie do tych ktorzy dowody juz wymienili. Czy stary dowod dostaje sie
    z powrotem czy tez juz zostaje skasowany w urzedzie?
    Paszporty stare oddaja podziurkowane.

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2004-12-26 15:56:16
    Temat: Re: Wymiana dowodu raz jeszcze
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > mam pytanie do tych ktorzy dowody juz wymienili. Czy stary dowod dostaje
    > sie
    > z powrotem czy tez juz zostaje skasowany w urzedzie?

    Moi rodzice juz wymienili i stare dowody maja na pamiatke. Urzedniczka
    sciela w nich tylko gorny rog od strony grzbietu

    Lech Dubrowski

  • 3. Data: 2004-12-26 16:35:01
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > mam pytanie do tych ktorzy dowody juz wymienili. Czy stary dowod dostaje
    > sie
    > z powrotem czy tez juz zostaje skasowany w urzedzie?
    > Paszporty stare oddaja podziurkowane.

    Możesz poprosić o stary dowód. Kosztuje to 5 zł (znaczek skarbowy na
    podanie). Możesz oczywiście napisać, że zgubiłeś i wtedy nie płacisz tych 5
    zł, ale to już chyba poświadczenie nieprawdy czy coś w tym stylu.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2004-12-26 18:03:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 26 Dec 2004 16:35:01 GMT, "Beniamin"
    <b...@c...pl> wrote:

    >Możesz poprosić o stary dowód. Kosztuje to 5 zł (znaczek skarbowy na
    >podanie). Możesz oczywiście napisać, że zgubiłeś i wtedy nie płacisz tych 5
    >zł, ale to już chyba poświadczenie nieprawdy czy coś w tym stylu.
    W 2002 r. w Szczecinie dawali bez placenia :o
    Tylko wbijali pieczatke "anulowano".

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2004-12-26 18:27:29
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Beniamin w news:VKBzd.5237$BO5.4473@news.chello.at napisał(a):

    > Możesz poprosić o stary dowód. Kosztuje to 5 zł

    Zastanawiam się, czy czasem ktoś klientów w bambuko nie robi. W "moim"
    urzędzie pieniędzy się za to nie bierze, bo niby na jakiej podstawie -
    płacić za nowy to jeszcze potrafię zrozumieć (powiedzmy koszt wytworzenia),
    ale za stary? Płaci się za dziurkowanie czy za to, że magazynować tego nie
    muszą? A może za to, że musieli to przez chwilkę w rękach potrzymać?

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2004-12-26 18:28:53
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Beniamin w news:VKBzd.5237$BO5.4473@news.chello.at napisał(a):

    > Możesz poprosić o stary dowód. Kosztuje to 5 zł

    Zastanawiam się, czy czasem ktoś klientów w bambuko nie robi. W "moim"
    urzędzie pieniędzy się za to nie bierze (a przynajmniej nie zauważyłem aby
    coś takiego praktykowano), bo niby na jakiej podstawie - płacić za nowy to

  • 7. Data: 2004-12-27 08:31:18
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

> [...]
    > Płaci się za dziurkowanie czy za to, że magazynować tego nie muszą? A może
    > za to, że musieli to przez chwilkę w rękach potrzymać?

    W Poznaniu w UM jeszcze 2 lata temu tez się płaciło (chyba nawet 15 zł)
    obecnie stary pozwalają zatrzymać bezpłatnie (zielony podziurkowany ze
    stempelkami anulowano, plastik z uciętym rogiem)

    Widać sposób postępowania zależy od urzędu.

    Pozdrawiam
    axell