  • 1. Data: 2005-10-20 09:40:26
    Temat: Wykonali badania krwi ale nie te co tzreba
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Zleciłem przychodni prywatnej (ale podpadającej pod NFZ) sporządzenie badań
    krwi malutkiego dziecka.
    Krew została pobrana i wyniki miały być do odebrania za kilka dni.
    Za kilka dni okazało się, że wyniki są ale zupełnie nie te co trzeba bo w
    laboratorium pomylili się.
    Dziś pani z okienka zadzwoniła do mnie i zaprosiła na ponowne pobranie krwi.

    Zastanawiam się, czy taka przychodnia nie powinienem wystąpić do przychodni
    o zadośćuczynienie bo pobieranie trwi to nic miłego dla malutkiego dziecka a
    w tym wypadku związane jest to z zaniedbaniem ze strony przychodni

    Idę na rozmowę do dyrekcji przychodni i zastanawiam się na jakie art. się
    powoływać?
    Ustawa zdrowotna to zupełnie nie moja bajka :-)

  • 2. Data: 2005-10-20 10:41:35
    Temat: Re: Wykonali badania krwi ale nie te co tzreba
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo w laboratorium pomylili się.
    > Dziś pani z okienka zadzwoniła do mnie i zaprosiła na ponowne
    [...]
> [...]
    > przychodni o zadośćuczynienie bo pobieranie trwi to nic miłego dla
    > malutkiego dziecka a w tym wypadku związane jest to z zaniedbaniem

    I jeszcze szkody moralne. Nie zapomnij o szkodach moralnych. Dzieciak
    zapewne poniosl szkody moralne, ktore moga zawazyc na calej jego
    przyszlosci! Moze wiec renta ?

    > Idę na rozmowę do dyrekcji przychodni i zastanawiam się na jakie
    > art. się powoływać?
    > Ustawa zdrowotna to zupełnie nie moja bajka :-)

    Zdecydowanie na Prawa Czlowieka, Konstytucje oraz Konwencje Praw
    Dziecka.

    uklony, marekz ;-)

  • 3. Data: 2005-10-20 12:12:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > przyszlosci! Moze wiec renta ?

    > Zdecydowanie na Prawa Czlowieka, Konstytucje oraz Konwencje Praw Dziecka.

    I obowiązkowo zarządaj zwrotu kosztów leczenia psychiatrycznego.

  • 4. Data: 2005-10-20 12:21:42
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > I obowiązkowo zarządaj zwrotu kosztów leczenia psychiatrycznego.

    niestety w tej kwestii będziesz musiał wystąpić sam bo nie jestem
    upoważniony do występowania w twoim imieniu :-)

  • 5. Data: 2005-10-20 17:51:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pissmejker" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    Teoretycznie mógł byś się powołać na art. 415 kc. Tylko jak wykażesz
    szkodę? W praktyce, to jeśli już bardzo chcesz z tym coś zrobić, to
    powiadom NFZ (bo zapłacili za niepotrzebne badania). Ale to groszowe
    sprawy i raczej pachnie to pieniactwem. Ten nie popełnia błędów, kto
    nic nie robi.