  • 1. Data: 2009-01-25 18:16:11
    Temat: Wydruk potwierdzenia przelewu bankowego
    Od: "PYTON" <j...@i...pl>

    Witam

    Mam problem z panią z mojej spółdzielni mieszkaniowej. Dostałem pisemko że
    zalegam z czynszem za 3 miesiące. Sprawdziłem wszystkie przelewy i wszystko
    z mojej strony jest ok. Wydrukowałem więc potwierdzenia i poszedłem do
    spółdzielni. Pani która mnie przyjęła stwierdziła że wydruk taki nie jest
    dla niej żadnym dokumentem cytuje " na poczcie dają inne potwierdzenia". No
    i jak tu jej wytłumaczyć że nie każdy chodzi na pocztę płacić za mieszkanie
    ( przelewy z internetu do spółdzielni robię od roku i nigdy nie było
    problemu). Powołałem się na art. 7 Ustawy o Prawie Bankowym, który jest też
    na wydruku potwierdzenia, a ona że takie dokumenty to jej syn sobie w domu
    drukuje dla zabawy. No i w tym momencie mnie trafiło, powiedziałem że skoro
    drukuje sobie dla zabawy to z pewnością podlega pod jakiś paragraf. No ale
    reasumując czy naprawdę w tym kraju muszę mieć potwierdzenie z pieczątką
    banku, czy tylko ów pani ma swoje widzimisię, bo nie chce mi się załatwiać i
    płacić za zamawianie potwierdzenia przelewu w banku. Czy można się powołać
    na jakiś inny paragraf bo nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić.

    Pozdrawiam J.G

  • 2. Data: 2009-01-25 18:32:45
    Temat: Re: Wydruk potwierdzenia przelewu bankowego
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Sty, 19:16, "PYTON" <j...@i...pl> wrote:
> [...]
    > płacić za zamawianie potwierdzenia przelewu w banku.  Czy można się powołać
    > na jakiś inny paragraf bo nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić.

    Olej ich. Jesli jestes pewien, ze zaplaciles czekaj co zrobia.

  • 3. Data: 2009-01-25 18:41:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *PYTON* napisał(a):

> [...]
    > potwierdzenia przelewu w banku. Czy można się powołać na jakiś inny
    > paragraf bo nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić.

    Okazując wydrukowane przeze mnie potwierdzenie przelewu kupiłem od
    państwowej instytucji mieszkanie. W niektórych betonach pokutuje jeszcze
    przekonanie o magicznej mocy pieczątki. Spytaj się jej czy faktury bez
    pieczątek też kwestionuje. Wyślij tą babę na drzewo. Albo do sądu, niech
    wyjdzie na idiotkę

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2009-01-25 18:56:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glia9f$h0u$1@inews.gazeta.pl PYTON
    <j...@i...pl> pisze:

> [...]
    > art. 7 Ustawy o Prawie Bankowym, który jest też na wydruku
    > potwierdzenia, a ona że takie dokumenty to jej syn sobie w domu drukuje
    Daj sobie spokój z dyskusjami z biurwą.
    Babomuł nie nadążył za czasami i szkoda czasu na pomaganie mu w tym.
    Poczejak na ich ruch, w razie poważnego sporu możesz zawsze otrzymać z banku
    poświadczony wyciąg z konta (za grosze albo i za darmo).

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-01-25 19:30:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > potwierdzenia przelewu w banku. Czy można się powołać na jakiś inny
    > paragraf bo nie mam pomysłu co z tym fantem zrobić.

    nie dyskutuj.
    Napisz pismo i zdaj za potwierdzeniem w sekretariacie.
    W pismie napisz ze zaplaciłes, dolacz wydruki i tyle.
    Wtedy na pewno znajda.
    Generalnie standardowa sprawa - w ZUSIe wystarczaja wydruki, w urzedzie
    skarbowym wystarczaja ale pani w SM albo pani w dziekananie na uczelni nie.

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
    Winston Churchill

  • 6. Data: 2009-01-25 19:47:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > nie dyskutuj.
    > Napisz pismo i zdaj za potwierdzeniem w sekretariacie.
    > W pismie napisz ze zaplaciłes, dolacz wydruki i tyle.
    > Wtedy na pewno znajda.

    Jak poprosisz, żeby Pani pisemnie i imiennie
    oświadczyła, że nie wpłynęły te przelewy,
    to się znajdą od razu.

  • 7. Data: 2009-01-25 19:50:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    wiadomości news:25012009.63D8C593@budzik61.poznan.pl...
    > Generalnie standardowa sprawa - w ZUSIe wystarczaja wydruki, w urzedzie
    > skarbowym wystarczaja ale pani w SM albo pani w dziekananie na uczelni nie.

    W dziekanacie nie przyjmują? Zmień uczelnię. Na politechnice białostockiej bez
    problemów przyjmują.

  • 8. Data: 2009-01-25 19:57:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Sty, 20:50, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomościnews:25012009.63D8C593@budzik61.poznan.pl.
    ..

    > W dziekanacie nie przyjmują? Zmień uczelnię. Na politechnice białostockiej bez
    > problemów przyjmują.

    A ja mam upierdliwa nature i nie nosze przelewow. Oduczylem juz swoja
    SM i swoj sekretariat na uczelni. Wazne jest to czy zaplacilem - nie
    mam ochoty zwlaniac sie z roboty i smigac do Pani pracujacej od 9 do
    15 przez pol miasta tylko po to zeby pokazac jej wydruk - tymbardziej,
    ze sama jest w stanie taki sobie zrobic.

    Ostatnio spoldzielnia przeslala mi jakas oplate i kazali zaplacic.
    Jako ze oplata nalezna to zaplacilem. Napisali tez zeby potwierdzenie
    przytargac im do biura - zadzwonilem i powiedzialem, zeby mnie w nos
    pocalowali, jak chca niech mnie pozwa ;-)

  • 9. Data: 2009-01-25 20:15:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail q...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W dziekanacie nie przyjmują? Zmień uczelnię. Na politechnice
    > białostockiej bez problemów przyjmują.

    ok, kilka lat temu nie przyjmowali.

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard

  • 10. Data: 2009-01-25 20:15:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak poprosisz, żeby Pani pisemnie i imiennie
    > oświadczyła, że nie wpłynęły te przelewy,
    > to się znajdą od razu.

    no skoro mu napisali ze ma zaległosc, to chyba wlasnie dostał pisemna
    informacje ze nie wplyneły, prawda?

    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert