  • 1. Data: 2007-08-23 17:52:07
    Temat: Wybór PKD?
    Od: Maciek <e...@p...fm>

    Witam

    Planuje rozpoczęcie DG i mam mały problem w wyborze kategorii PKD.
    Będzie to sprzedaż detliczna poprzez aukcje internetowe akcesoriów do
    konsol i PC , kart pamięci , czytników kart pamięci , padów itd..

    Niestety po przestudiowaniu wykazu PKD nie za bardzo wiem do której
    podkategorii PKD punktu 52 mam to zaklasyfikować.
    W związku z tym pytanie czy jako numer PKD mogę po prostu wpisać
    kategorie nr.52 bez żadnej podkategorii ?

    Druga sprawa czy w zgłoszeniu DG jest jakieś ograniczenie co do liczby
    kategorii PKD

    Pozdrawiam

    Maciek