  • 1. Data: 2009-02-19 06:55:30
    Temat: Wpis do KRD
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Jestem osobą fizyczną, komornik nie może ściągnąć kasy z dłużnika. Czy mogę
    w czasie sprawy o wyjawienie majątku złożyć wniosek do sądu o wpisanie
    dłużnika do Krajowego Rejestru Długów? Telefonowałem do nich ale osoba
    fizyczna nie może wpisać. Czy Sąd z urzędu może dokonać takiego wpisu?
    Marcin

  • 2. Data: 2009-02-19 11:43:22
    Temat: Re: Wpis do KRD
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > wpisanie dłużnika do Krajowego Rejestru Długów? Telefonowałem do nich
    > ale osoba fizyczna nie może wpisać. Czy Sąd z urzędu może dokonać

    Wpisu można dokonać tylko na wniosek przedsiębiorcy, więc jeśli jest
    to Twoja "prywatna" wierzytelność, to zapomnij o KRD.

    --
    Liwiusz