  • 1. Data: 2004-12-27 17:39:33
    Temat: Wojsko - WKU - zwołanie komisji
    Od: "Milosierny" <s...@w...pl>

    Witam,

    mam problem - rok temu mialem komisje wojskowa - kategoria A. W miedzy
    czasie zaczal mnie bolec kręgoslup, mialem wypadek samochodowy, stwierdzono
    nadwyrezenie kregow - po wypadku. Stan zdrowia sie zmnil. Czy na tej
    podstawie mozna zwolac ponownie komisje?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-28 12:02:18
    Temat: Re: Wojsko - WKU - zwołanie komisji
    Od: <Marcin>

> [...]
    > stwierdzono
    > nadwyrezenie kregow - po wypadku. Stan zdrowia sie zmnil. Czy na tej
    > podstawie mozna zwolac ponownie komisje?
    Tak, można napisać podanie do WKU o powtóne orzeczenie Wojskowej Komisji
    Lekarskiej w związku z pogorszeniem stanu zdrowia. Do podania warto załączyć
    jakis kwit ze szpitala. Ja miałem podobną sytuację i podanie złożyłem mając
    już "bilet" do jednostki.

    Marcin