  • 1. Data: 2009-10-25 17:30:19
    Temat: Wniosek do RPO o kasację czy tylko adwokat?
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com>

    mam pytanie jak powyżej, czy w sprawie o zniesławienie mogę złożyć
    wniosek do RPO o występienie z kasacją osobiście czy musi być
    sporządzony przez adwokata lub radcę prawnego?
    Jeśli można osobiście to czy jest sens składania takiego wniosku bez
    pomocy adwokata?
    z góry dzieki,

  • 2. Data: 2009-10-25 18:08:27
    Temat: Re: Wniosek do RPO o kasację czy tylko adwokat?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Bratkowski pisze:

> [...]
    > sporządzony przez adwokata lub radcę prawnego?
    > Jeśli można osobiście to czy jest sens składania takiego wniosku bez

    Jaki jest w ogóle sens składania kasacji w takiej sprawie ?

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-10-25 22:20:15
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com>

    On 25 Paź, 19:08, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Jaki jest w ogóle sens składania kasacji w takiej sprawie ?

    jak w każdej innej, zwłaszcza gdy sędzina podczas rozpawy mówi że sąd
    utracił do pana wszelkie zaufanie po tym gdy wydaje na przerwe
    dokumenty ze sprawy (czego jej nie wolno robić) i ma pretensję , że
    zostały na przerwie zrobione notatki na tych dokumentach by się do
    nich odnieść - traktuję te materiały jako kopie dla mnie, ławnik
    wyszukuje w internecie materiały i robi własne śledztwo, zadaje
    pytania o dokumenty jakich sie doszukła a których nie ma w aktach, do
    tego drugą stronę reprezentuje najbardziej znany karnista z prl-ową
    prreszłością, do tego wystepuje w obronie spółki założonej przez kgb,
    której właściciele oszukali inwstorów i nawet ich przewodniczący rady
    nadzorczej mówi, ze emisja byla oszustwem, a sędzina nie podejmuje
    tego oświadczenia bo uważa że było zbyt ogólne... ale nie ma
    wątpliwości co do autentyczności nagrania. zwykły kukluxklan
    po prostu chodzi o rację.

  • 4. Data: 2009-10-25 22:56:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Bratkowski pisze:

> [...]
    > tego oświadczenia bo uważa że było zbyt ogólne... ale nie ma
    > wątpliwości co do autentyczności nagrania. zwykły kukluxklan

    A jaki to sąd i jak się nazywa ta sędzia i PRLowski karnista? Bo coś mi
    to brzmi znajomo...

  • 5. Data: 2009-10-25 23:29:08
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com>

    On 25 Paź, 23:56, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Andrzej Bratkowski pisze:
    >
    > A jaki to sąd i jak się nazywa ta sędzia i PRLowski karnista? Bo coś mi
    > to brzmi znajomo...

    konkretów oczywiście nie mogę podać, chyba że mojemu pełnomocnikowi...
    chodzi o fakt, że czasem trzeba bronic racji, zwłaszca gdy taki jest
    spór.
    stąd pytanie czy wniosek do RPO lub rzecznika wymaga by był
    sporzadzony przez adwokata, taki też będzie, jednak z ciekawości się
    zastanawiam czy dotyczą go podobne wymogi jak odnosnie wniosku o
    kasacje wnoszoneego do SN?

  • 6. Data: 2009-10-25 23:43:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Bratkowski pisze:

> [...]
    > sporzadzony przez adwokata, taki też będzie, jednak z ciekawości się
    > zastanawiam czy dotyczą go podobne wymogi jak odnosnie wniosku o

    "Donos" do RPO (albo np. prokuratora generalnego) możesz sobie napisać
    sam i ewentualnie oni rozpoczną procedurę z własnej inicjatywy.

    Ba! Mogą się nawet z niezależnych źródeł dowiedzieć o sprawie i zacząć
    działać.

  • 7. Data: 2009-10-26 00:18:53
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com>

    On 26 Paź, 00:43, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Andrzej Bratkowski pisze:
    >
    > "Donos" do RPO (albo np. prokuratora generalnego) możesz sobie napisać
    > sam i ewentualnie oni rozpoczną procedurę z własnej inicjatywy.

    kasacja bezpośrednio do SN z adwokatem
    wniosek do RPO i PG o kasację bez adwokata
    do Strasburga zdaje się że z adowkatem
    trochę w tym niekonsekwencji, ...chociaż uzasadnionej.

  • 8. Data: 2009-10-26 01:34:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Bratkowski pisze:

    > kasacja bezpośrednio do SN z adwokatem
    > wniosek do RPO i PG o kasację bez adwokata
    > do Strasburga zdaje się że z adowkatem

    Oj, chyba nie... Za to podejrzewam, że z tłumaczem ;)

    > trochę w tym niekonsekwencji, ...chociaż uzasadnionej.

    Dlaczego niekonsekwencji?

    Do RPO składasz właściwie tylko "donos" na sąd, a to RPO potem sam
    działa (albo i nie).

  • 9. Data: 2009-10-26 01:47:34
    Od: Gen 101 <g...@g...com>

    On 26 Paź, 02:34, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Oj, chyba nie... Za to podejrzewam, że z tłumaczem ;)

    Do Strasburga pisze sie bez tłumacza.
    za to w Strasburgu mają wieże Babel i setki (jesli nie tysiace)
    tłumaczy za co placi UE.

  • 10. Data: 2009-10-26 05:21:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Bratkowski pisze:

    [ciach ...]

    Od razu po argumentacji widać że najprawdopodobniej winny jesteś ...

    --
    @2009 Johnson