  • 1. Data: 2006-01-09 08:05:38
    Temat: Wlamanie do komputera
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Czolem
    Wlamano mi sie do komputera i skasowano pliki.
    Gdzie to zglosic i jak wyglada procedura?
    Pozdr. Dulek

  • 2. Data: 2006-01-09 08:30:56
    Temat: Re: Wlamanie do komputera
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    > Wlamano mi sie do komputera i skasowano pliki.
    > Gdzie to zglosic i jak wyglada procedura?

    http://www.tp.pl/prt/pl/obsluga_klienta/kl_biznesowy
    /bezpieczenstwo/504744/

  • 3. Data: 2006-01-09 08:44:02
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Mariusz:
    > http://www.tp.pl/prt/pl/obsluga_klienta/kl_biznesowy
    /bezpieczenstwo/504744/

    Nie jestem w TP, a w Dialogu, w którym jestem, powiedzieli mi, że jeśli
    policja do nich przyjdzie, to i tak im nic nie dadzą, bo ślad jest w moim
    komputerze. Czlowiek dodal na koniec, ze nie ma sensu zglaszac, bo i tak nie
    znajda. Gowno mi tam skasowal, ale chcialbym chuja ukarac. Zostawil dwa
    pliki wordowskie, w ktorych napisal, ze fajne zdjecia i az szkoda kasowac.
    Pozdr. Dulek

  • 4. Data: 2006-01-09 10:57:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie znajda. Gowno mi tam skasowal, ale chcialbym chuja ukarac. Zostawil
    > dwa pliki wordowskie, w ktorych napisal, ze fajne zdjecia i az szkoda

    zgosic na policje, a jak nie bedzie chcial przyjac zgloszenia to popros
    uzasadnienie na pismie.

    P.

  • 5. Data: 2006-01-09 12:54:44
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Dulek wrote:

    > policja do nich przyjdzie, to i tak im nic nie dadzą, bo ślad jest w moim
    > komputerze. Czlowiek dodal na koniec, ze nie ma sensu zglaszac, bo i tak nie
    > znajda. Gowno mi tam skasowal,

    Czyli składanie fałszywego oskarżenia.

    > ale chcialbym chuja ukarac.

    Za to, że Ci zwrócił uwagę, że wystawiasz zawartość
    swojego komputera dla całego świata?

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 6. Data: 2006-01-09 13:09:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:43c25cf3$1@news.home.net.pl...

    > Czyli składanie fałszywego oskarżenia.

    a to niby dlaczego? Po prostu inna kwalifikacja.

    > Za to, że Ci zwrócił uwagę, że wystawiasz zawartość
    > swojego komputera dla całego świata?

    Ciekawe czy tak samo bys twierdzil gdybym zwrocil uwage ze twoje drzwi do
    mieszkania bez problemu mozna otworzyc.

    P.

  • 7. Data: 2006-01-09 14:05:55
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Lukasz Kozicki:

    > Czyli składanie fałszywego oskarżenia.

    Wiesz, co to jest odzyskiwanie danych?

    > Za to, że Ci zwrócił uwagę, że wystawiasz zawartość
    > swojego komputera dla całego świata?

    No i po co znowu glupoty pieprzysz?
    Dulek

  • 8. Data: 2006-01-09 14:06:47
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > Ciekawe czy tak samo bys twierdzil gdybym zwrocil uwage ze twoje drzwi do
    > mieszkania bez problemu mozna otworzyc.

    Albo co gorsza ktos by ci wszedl i zostawil na stoliku kartke "xujowe
    macie zamki w drzwiach, ale sliczna zone"...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 9. Data: 2006-01-09 14:07:39
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Hikikomori San:
    > Albo co gorsza ktos by ci wszedl i zostawil na stoliku kartke "xujowe
    > macie zamki w drzwiach, ale sliczna zone"...

    I jeszcze dopisek na dole "niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi". W koncu
    to liscik od zyczliwego.
    Pozdr. Dulek

  • 10. Data: 2006-01-09 15:11:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Lukasz Kozicki:

    > Wiesz, co to jest odzyskiwanie danych?

    a jakie to ma znacienie

    > No i po co znowu glupoty pieprzysz?

    glupota to jest pisanie o zwroceniu uwagi,