  • 1. Data: 2008-10-03 11:17:16
    Temat: Wiek a dowód osobisty
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl>

    Jak jest teraz z wyrabianiem dowodu osobistego? Czy trzeba mieć ukończone 18
    lat, żeby dostać dowód, czy można wcześniej? Nie pytam o jakiś dowód
    tymczasowy, tylko już o ten pełny. Podobno można wcześniej.

  • 2. Data: 2008-10-03 11:44:38
    Temat: Re: Wiek a dowód osobisty
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Ajgor <a...@m...pl> wrote:
    > Jak jest teraz z wyrabianiem dowodu osobistego? Czy trzeba mie? uko?czone 18
    > lat, ?eby dosta? dowód, czy mo?na wcze?niej? Nie pytam o jaki? dowód
    > tymczasowy, tylko ju? o ten pe?ny. Podobno mo?na wcze?niej.

    Zrobilem niedawno dowod os. mojemu 5-miesiecznemu synkowi.
    Zastanawiam sie tylko czy prawidlowo urzedniczka w miejscu podpisu wpisala
    "podpis niemozliwy".

    --
    Kaziu

  • 3. Data: 2008-10-03 13:57:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Ajgor"
> [...]
    > ukończone 18 lat, żeby dostać dowód, czy można wcześniej? Nie pytam o
    > jakiś dowód tymczasowy, tylko już o ten pełny. Podobno można

    mozna wczesniej i niczym sie on nie rozni od normalnego !!!

    sprzedawca w sklepie alkoholowym musi biedaczek sprawdzac nie tylko
    czy klient ma dowod ale rowniez jaka jest data urodzenia w dowodzie.
    Jak nie dojrzy, a dowod nalezy do małolata to prowokacja może się udać
    :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-10-03 14:52:29
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    blad pisze:
    > Użytkownik "Ajgor"
    >
    > mozna wczesniej i niczym sie on nie rozni od normalnego !!!

    "a wsparcie jakieś masz?"

    różni sie jednym szczegółem

    andy_nek

  • 5. Data: 2008-10-03 15:13:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 październik 2008 13:44
    (autor Kaziu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc50j6$81n$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Zrobilem niedawno dowod os. mojemu 5-miesiecznemu synkowi.

    A po co? jak dla wyjazdów, to paszport uniwersalniejszy.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-10-03 15:26:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Kłos pisze:

    > "a wsparcie jakieś masz?"
    >
    > różni sie jednym szczegółem

    Niczym się nie różni - teraz wszystkie są "normalne".

    Jedyne różnice to personalia, daty urodzenia i terminy ważności.

  • 7. Data: 2008-10-03 16:47:27
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Ajgor pisze:
    > Jak jest teraz z wyrabianiem dowodu osobistego? Czy trzeba mieć ukończone 18
    > lat, żeby dostać dowód, czy można wcześniej? Nie pytam o jakiś dowód
    > tymczasowy, tylko już o ten pełny. Podobno można wcześniej.

    Nie ma znaczenia ile masz lat. DO mozna wyrobic kazdemu obywatelowi.

    Jacek Kustra

  • 8. Data: 2008-10-03 16:47:48
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Kaziu pisze:

    > Zrobilem niedawno dowod os. mojemu 5-miesiecznemu synkowi.
    > Zastanawiam sie tylko czy prawidlowo urzedniczka w miejscu podpisu wpisala
    > "podpis niemozliwy".

    A jest mozliwy jego podpis? :D

    Jacek Kustra

  • 9. Data: 2008-10-03 16:48:17
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > A po co? jak dla wyjazdów, to paszport uniwersalniejszy.

    Ja wyrobilem DO swojemu synkowi ze bylo dla mnie to wygodniejsze. UM
    zaraz pod domem.

    Jacek Kustra

  • 10. Data: 2008-10-03 16:48:58
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jedyne różnice to personalia, daty urodzenia i terminy ważności.

    I czasem brak podpisu :D

    Jacek Kustra