  • 1. Data: 2006-03-06 09:09:20
    Temat: Wieczyste uzytkowanie a Prawo dozywotniego uzytkowania
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    Witam po raz trzeci.
    Mam kolejne pytanie zwiazane z uzytkowaniem gruntow.
    Czym rozni sie prawo wieczystego uzytkowania gruntu od prawa dozywotniego
    uzytkowania gruntu?
    Interesuja mnie roznice prawne obu tych rodzajow praw.

    z gory dzieki za odpowiedzi
    Piotr

  • 2. Data: 2006-03-06 12:45:14
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzytkowania gruntu?
    > Interesuja mnie roznice prawne obu tych rodzajow praw.

    Masz tak wiele pytań
    a odpowiedź jest
    jedna - poczytaj KC.

    mądrala

  • 3. Data: 2006-03-06 13:14:03
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > Masz tak wiele pytań
    > a odpowiedź jest
    > jedna - poczytaj KC.

    czytalem ;-)

    O wieczystym uzytkowaniu znalazlem wiele zarowno w KC jak i w googlach.
    Niestety o prawie dozywotniego uzytkowania nie udaje mi sie znalezs nic
    konkretnego ;-(
    Dlatego pytam.

    Piotr

  • 4. Data: 2006-03-06 13:39:11
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Piotr napisał(a):
    > O wieczystym uzytkowaniu znalazlem wiele zarowno w KC jak i w googlach.
    > Niestety o prawie dozywotniego uzytkowania nie udaje mi sie znalezs nic
    > konkretnego ;-(
    > Dlatego pytam.

    Co rozumiesz przez "dożywotnie"?
    O użytkowaniu jest w art.252-284 kc. Nie ma przeszkód by było dożywotnie
    - art.266 kc

    KG