  • 1. Data: 2005-06-03 18:14:33
    Temat: Re: Uzasadnienie postanowienia o przedstawieniu zarzutów
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krystyna Borek napisał(a):
    > Witam.
    > Czy w Waszej ocenie uzasadnienie postanowienia o przedstawieniu zarzutów o
    > treści:
    > "Za zasadnością postawienia powyższego zarzutu przemawiają zeznania
    > świadków, zeznania pokrzywdzonego i inny materiał dowodowy zebrany w
    > postępowaniu przygotowawczym" (zacytowałam oczywiście całe uzasadnienie)
    > spełnia ustawowe wymogi (art. 313 par. 4 k.p.k.)?

    Nie spełnia. Problem tylko w tym że co z tego.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 2. Data: 2005-06-03 18:28:08
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Witam.
[...]

    Moim zdaniem nie, gdyż nie są powołane żadne fakty będące podstawą zarzutów.
    Wydedukować nawet nie można z niego pod jaki przepis ustawy karnej podpada
    zarzucany czyn i na czym ten czyn polega (brak faktów) ;)
    Ponadto wydaje mi się, iż godzi ono konstytucyjne prawo do obrony.

    Art. 42 ust. 2 zd. 1 Konstytucji RP: "Każdy, przeciw komu prowadzone jest
    postępowanie karne, ma prawo do obrony we _wszystkich_ stadiach
    postępowania."

    Proszę o opinie.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 3. Data: 2005-06-04 14:15:55
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Johnson wrote:

    > Nie spełnia. Problem tylko w tym że co z tego.

    Problemu żadnego nie ma. Pytanie czysto formalne.
    Treść tego uzasadnienia równie dobrze mogła by mieć brzmienie następujące:

    Uzasadnienie

    Bo tak.

    [podpis]

    ;)