  • 1. Data: 2005-03-31 09:18:22
    Temat: Uszkodzona paczka i doręczyciel PP.
    Od: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>

    Witam.
    Dostałem dziś (wczesniej opłaconą) paczkę.
    Wizualnie była solidnie uszkodzona,
    (zdaniem pracownika uszkodzona nie była)
    wiec poprosiłem doręczyciela o otwarcie jej przy nim.
    Ale się nie zgodził. (teksty typu "może być bomba" itd.)
    Zaproponował, żebym napisał, że sie nie zgodził na odbiór paczki,
    ale ją przyjął.
    Niemniej na napisanie, że paczka jest uszkodzona
    nie zgodził się, dał mi avizo i zabrał ją na PP.

    Chciałbym się dowiedzieć
    czy w placowce PP też mogą odmówić mi
    sprawdzenia uszkodzeń zawartości?

    Wygooglowałem, że możliwe jest otwarcie komisyjne,
    ale co do zawartosci, to ja nie mam raczej obiekcji,
    mam obiekcje co do potecjalnego uszkodzenia
    zawartości podczas transportu.

    Czy w czasie odbierania paczki mogę posłużyć się jakimiś
    paragrafami prawnymi? (jakimi?)

    Pzdr.:
    Pajchiw