  • 1. Data: 2006-08-22 11:09:54
    Temat: Urlop wychowawczy
    Od: "Robi" <r...@k...pl>

    Mam krótkie pytanie związane z urlopem wychowawczym:

    Czy mężczyzna może isc na urlop wychowawczy?
    Czy pracodwaca moze odmówić takiego urlopu ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-08-22 19:15:09
    Temat: Re: Urlop wychowawczy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Robi" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Mam krótkie pytanie związane z urlopem wychowawczym:
    >
    > Czy mężczyzna może isc na urlop wychowawczy?

    Ojciec dziecka może skorzystać z urlopu wychowawczego.

    > Czy pracodwaca moze odmówić takiego urlopu ?

    Nie może.

    wa

  • 3. Data: 2006-08-23 04:37:57
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Robi wrote:
    > Mam krótkie pytanie związane z urlopem wychowawczym:
    >
    > Czy mężczyzna może isc na urlop wychowawczy?

    Tak, dokładnie na takich samych warunkach jak matka.

    > Czy pracodwaca moze odmówić takiego urlopu ?

    Nie.
    Wniosek musi być złożony co najmniej 2 tygodnie przed terminem
    rozpoczęcia urlopu z oświadczeniem małzonka, że nie korzysta/ nie
    zamierza korzystać z urlopu wychowawczego na to dziecko.

  • 4. Data: 2006-08-23 09:59:55
    Od: "Robi" <r...@k...pl>

    > Nie może.

    Dzięki za informacje - a mam jeszcze pytanie czy można podjąc prace na
    urlopie wypoczynkowym (drugi etat) - pytam teoretycznie ?