  • 1. Data: 2007-05-24 07:07:21
    Temat: Urlop przy umowie o prace na czas określony
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    Witam.
    Interesuje mnie kwestia urlopu przy umowie o prace na czas określony (3
    miesiące), kiedy się on należy?
    --
    Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world
    mirror it.

  • 2. Data: 2007-05-25 14:51:40
    Temat: Re: Urlop przy umowie o prace na czas określony
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert W. pisze:

    > Interesuje mnie kwestia urlopu przy umowie o prace na czas określony (3
    > miesiące), kiedy się on należy?

    Obowiązują takie same zasady jak przy urlopie przy umowie na czas
    nieokreślony.

    W szczególności proporcojnalność ...

    --
    @2007 Johnson