  • 1. Data: 2005-06-28 08:15:21
    Temat: Upoważnienie - IDEA
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam, potrzebuje wypisać upoważnienie, chodzi o nie przedłużanie umowy
    z firmą IDEA o świadczenie usług telekomunikacyjnych ale abonent nie
    będzie dostępny w określonym czasie. Słyszałem, że trzeba się zgłosić
    miesiąc z wyprzedzeniem przed końcem terminu umowy, więc moje pytanie
    brzmi jak sformułować taki papier, ażeby ten, kogo wyznaczę mógł nie
    przedłużyć tejże umowy. Na stronach IDEI nie doszukałem się odpowiedniej
    informacji. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-28 09:00:21
    Temat: Re: Upoważnienie - IDEA
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > będzie dostępny w określonym czasie. Słyszałem, że trzeba się zgłosić
    > miesiąc z wyprzedzeniem przed końcem terminu umowy,

    Obowiązkowo !!!!
    Zapytaj odnośnie upoważnienia na : b...@c...pl

  • 3. Data: 2005-06-28 09:08:30
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    bubu napisał(a):

    > Obowiązkowo !!!!
    > Zapytaj odnośnie upoważnienia na : b...@c...pl

    dobra mejl poszedl, powiem jak odpowiedza i zalatwie sprawe ;)

  • 4. Data: 2005-06-28 09:43:27
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > dobra mejl poszedl, powiem jak odpowiedza i zalatwie sprawe ;)

    Podpowiem Ci tylko tyle , że podpisując w BOK druczek rozwiązania umowy
    nie żądano ode mnie mojego dowodu osobistego więc mógł za mnie dokonać tego
    np. brat , szwagier lub sąsiad.