  • 1. Data: 2007-07-28 13:40:11
    Temat: Upomnienie za parkowanie
    Od: "Janusz" <j...@i...pl>

    Otrzymałem listem poleconym upomnienie z urzędu miasta za złe parkowanie
    (chyba brak biletu z parkomatu). Zdarzenie miało miejsce w marcu 2006r,
    nawet nie pamiętam czy w tym miejscu parkowałem (inne miasto ) kwota nie
    jest duża 20zł +8,80koszty. Czy żądać udowodnienia mojego wykroczenia np.
    czy mają foto lub świadków. Piszą że po 7 dniowym terminie przekażą do
    egzekucji. Co radzicie zapłacić dla św.spokoju. Czy żądać dowodów mojej winy
    ? miasto zdarzenia Nysa.
    Dlaczego upomnienie a nie mandat ?
    z góry dzięki za poradę
    pozdrawiam Janusz