  • 1. Data: 2005-07-08 12:06:11
    Temat: Upierdliwa dłużniczka cd.
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Różnie może być. Apelacja kosztuje a baba jest skąpa. Adwokata mógł jej
    > załatwić za darmo stryj - senator (nb. wzięty adwokat). Ale w momencie gdy
    > trzeba będzie wyłożyć całkowicie własną kasę to babsko może się rozmyśli,
    > zwłaszcza, że kasa raczej przepadnie.

    Miałeś rację, nie rozmyśliła się. Złożyła apelację.

    Dwa krótkie pytania:

    1. W materiale dowodowym jest książka nadań korespondencji Spółdzielni. Jak to
    wydobyć? Bo proces będzie trwał jeszcze z rok, a listy wysyłać trzeba... Czy
    wystarczy zwykły wniosek o zwrot, bo Sąd już przecież się z książką zapoznał? I
    do którego Sądu? (rejonowego czy apelacyjnego?).

    2. Jak wydobyć kopię uzasadnienia wyroku? (chodzi o stronę praktyczną tego
    wydobycia). Czy wystawić dozorczyni upoważnienie i posłać, żeby odebrała, czy
    też potrzebny jest jakiś osobny wniosek?

    Wiem, że pytania pewnie banalne, ale to pierwszy po wojnie proces w
    Spółdzielni, nie mamy doświadczenia, sprawa prosta a adwokat kosztuje.

    Pozdrawiam

    Czapla