-
1. Data: 2005-07-08 10:25:44
Temat: Umowa z providerem
Od: "Andrzej" <l...@p...onet.pl>
Witam!
Mam problem ze swoim providerem internetu,
1)w umowie mam pewne zalozenia o minimalnej predkosci dostepu do internetu.
Czeste awarie powoduja ze nie osiagam tych predkosci.
2)umowa nie zaklada ze predkosc minimalna jest rozna dla roznego
oprogramowania,zostalo to wprowadzone w trakcie jej trwania (blokuje p2p, voip)
Jest to provider prawie jedyny u mnie, co mozna zrobic aby egzekwowal zapisy w
umowie,sad konsumencki,rzecznik ochrony praw konsumenta?
Mam oplacony voip i przynosi mi to straty. Malo tego,wskazany jest kontakt
mailowy i telefoniczny do usuwania awarii,nigdy jednak nie ma zadnej
informacji zwrotnej na ten temat.
Pozdrawiam....
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-07-08 11:27:43
Temat: Re: Umowa z providerem
Od: Beniamin <b...@c...pl>
Andrzej napisał(a):
> Witam!
> Mam problem ze swoim providerem internetu,
> 1)w umowie mam pewne zalozenia o minimalnej predkosci dostepu do internetu.
> Czeste awarie powoduja ze nie osiagam tych predkosci.
Nie wierzę. Zazwyczaj minimalne prędkości jeśli już są podane, to od
klienta do serwera operatora, a nie do sieci. Wklej tu odpowiednie
fragmenty umowy, to zobaczymy.
> Jest to provider prawie jedyny u mnie, co mozna zrobic aby egzekwowal zapisy w
> umowie,sad konsumencki,rzecznik ochrony praw konsumenta?
Nic. Będziesz mu robił problemy, to Ci wypowie umowę i tyle.
--
Pozdrawiam,
Piotr Smoliński