-
1. Data: 2002-08-23 11:46:07
Temat: Umowa z ISP.
Od: "Skrzypas" <s...@p...onet.pl>
Witam.
Mam takie małe pytanko. Podpisywałem ponad rok temu umowę z ISP. Niestety,
od ponad pół roku mam duże problemy z łączem, a ludzie którzy tam pracują,
na kolejne moje zgloszenia, odpiwiadaja tym samym. A to że juz patrza, że u
niech działa, że bedą juz kłaść nowy kabel, itp - 500 wymówek, a sytuacja
jest u mnie wciąż ta sama. Po prostu totalne olewanie sobie klienta - jak
nie ten to tamten. W tej chwili chce z ich usług po prostu zrezygnować.
Jednakże chciałbym odebrać sobie od nich opłatę instalcyjną ( ok 400
złotych), która zapłaciłem przy zakładaniu łącza. W umowie mam zapis - ISP
gwarantuje przez 95 % czasu bezproblemowy dostęp do łącza na świat.. itp" -
niestety, ale z tego się nie wywiązuje. Czy na takiej podstawie bede mógł
dochodzić swoich praw i odebrać tę opłatę? W sumie zadowolony byłbym gdyby w
końcu mi zrobili net. Gdzie mogę dochodzić swoich praw? Jest chyba coś
takiego jak Obrona praw konsumenta - czy w tym wypadku moge tam zgłosić
takie postępowanie?
Pozdr.
Skrzypas
Najnowsze w dziale Prawo
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?
-
Umowa o dożywocie - co grozi seniorowi gdy mieszkanie zostanie sprzedane i jak się zabezpieczyć?
-
Co zrobić, gdy biuro podróży nie wywiązuje się z umowy? Poradnik dla turystów